Sunday Shaker!

Hoi!!

De nieuwe challenge van Cloud9 Crafts deze maand is

'Shaker Showdown'

Een challenge naar mijn hart natuurlijk ;-)

Toen ik de vorige keer de kaart maakte met het Canvas, borrelde dit idee ook bij me op. Eigenlijk gelijk erachteraan gemaakt. Totaal anders, maar dat vind ik juist leuk. Met dezelfde stans en totaal andere look creëren!


Het uitgangspunt was om met de 'splatch' een shakerframe in het canvas te maken. Twee vliegen in 1 klap, gelijk ook een inspiratievoorbeeld voor de challenge ;-)
De Colorwheel shakertjes paste weer zo leuk bij dit thema en zo had ik ook gelijk de kleurtjes bepaald voor deze kaart.


Ik moest aan het krijtje denken toen ik het canvas in elkaar zette, ook van Lawn Fawn, en de blauwe heb ik gekleurd met Copics.
De andere twee heb ik met blenden gekleurd. Voor de tekst had ik een stukje cardstock in regenboog kleurtjes geblend. Daaruit de tekst gesneden en uit het over gebleven gedeelte nog twee krijtjes. 


Op de achtergrond in iets minder felle kleuren als de tekst, met een stencil, ook spletters geblend. 
Twee strookjes dessinpapier en een randje glitter.
Deze indeling duurde even voordat ik tevreden was ;-)
Schuiven draaien, rechtop of juist een liggende kaart, soms is het net een puzzeltje...


Aan de binnenkant het tweede krijtje en ook nog wat splatters plus de tekst die weer bij het krijtje hoort.
Deze ging naar Tim, gewoon, omdat ik hem zo vreselijk lief vind!

Blij word ik van dit soort kaartjes en kleuren!


Voor gebruikte materialen klik!

Fijne zondag,

Liefs Cornelie

3 opmerkingen

Rhodé zei

Weer een heel tof kaartje! Superleuk bedacht om een shakerframe van het canvas te maken. Het puzzelen herken ik wel. Dan ben je een heel eind met je kaart en dan moet je nog iets met je achtergrond. Deze verdeling maakt het lekker speels. Fijne zondag!

Angélique zei

Een heel leuke creatieve kaart, mooi gemaakt weer.

Colien zei

Wat een vrolijkheid hier, heel tof kaartje voor Tim!
grtz Colien

Back to Top