Scootin' By!

Hoi!!

Vandaag een leuke uitdaging met het Cloud9 Design team. Maak een vierkante kaart en gebruik de set 'Scootin' By' van Lawn Fawn. Leuk!
Er is een tijd geweest dat ik alleen maar vierkante kaarten maakte, nu zo af en toe. Maar waarom ook niet, want het is hartstikke leuk. De set Scooton' By ook trouwens! Eerder maakte ik deze Card in a Box kaart ermee, klik!


De set 'Stitched Dens' wilde ik al heel lang een keer gebruiken, dus ik pakte ze voor deze kaart erbij.
Omdat deze maand de challenge 'Shaker Showdown' is bij Cloud9 Crafts, kon ik het natuurlijk niet laten deze even mee te pakken ;-)
Als eerste een witte basis gesneden, rekening houdend met de grootste die. De achtergrond geblend met een stencil van Clearly Besotted 'Pave the Way'. Heel subtiel zichtbaar door het Vellum. Toen het grootste formaat uit Kraft gesneden, de hoeken geblend met witte inkt en ook wat witte splatters.
Daarna iedere keer in het midden het kleinere formaat afgetekend en deze uit weer wit cardstock gesneden.


De figuurtjes had ik al gestempeld en gekleurd met Copics. 
Van het onderste gedeelte wilde ik een shaker gedeelte maken. Ik heb hiervoor Vellum gebruikt. De twee witte panelen heb ik met Distress Oxide geblend met roze en blauw. 
Hier en daar waar toefjes gras...
De tekst 'Hi' uit het Kraft cardstock gesneden en 'Hi' nog 2x uit zwart cardstock en uit dessin papier 'Gummy Bear' van Lawn Fawn gesneden. Dit weer teruggelegd in het kraft cardstock.


De tekst Scootin' By met witte heat embossing op zwart cardstock. Zwarte puntje, puntje, puntje achter 'Hi', want aan de binnenkant gaat het nog verder ;-)
Accentjes zoals ik wel vaker gebruik met witte gelpen, zwarte fineliner, Glossy Accents en glitter!


Leuke kaart om te maken. Heel wat uurtjes, maar zó ontspannen! Heerlijk ;-)
Gezellig als je langskomt!
Yuki, Nancy, Jarle en Marieke hebben ook met deze set een kaartje gemaakt. 

Gezellig als je even langskwam!

Liefs Cornelie

3 opmerkingen

GerJanne zei

Ik moet meteen aan een circuit denken. Wat leuk !! Mooi ook het vellum, moet ik tovh eens onthouden, als 'raampje' voor shakermateriaal.

Rhodé zei

Leuk met die Stitched Dens! En weer allerlei leuke details op je kaart. Die zwarte streepjes bijvoorbeeld waarmee je de snelheid van de muis weergeeft. Heel leuk!

Colien zei

Geweldig leuke shaker, je blijft kijken, zoveel te zien.
grtz Colien

Back to Top