Happy Birthday Tool You!

Hoi!!

Voor deze kaart ben ik geïnspireerd door Inge Groot. Door het zoeken hoe ik het gereedschap precies in elkaar moest zetten en welk deeltje nu waar precies hoorde, kwam ik haar kaart tegen. Althans, er staat geen naam bij, maar ik meende haar stijl te herkennen.
Weliswaar met een eigen kleurencombi en natuurlijk mijn eigen draai.
Hier is de link naar de kaart klik! Echt een knaller hoor als je het mij vraagt.


Het duurt nog even voordat hij jarig is, mijn buurman, maar deze kaart is echt voor hem. Een echte handige Harry, zoals ik dat altijd zeg ;-)
Het gereedschap is van Spellbinders en is echt een toffe set!


De achtergrond heb ik in houten panelen verdeeld en subtiel met hot foil de houtnerf gemaakt.
In de cirkel weer houtnerf geëmbosst. Verder Mat zilver cardstock gebruikt. Kraftkleurig, zwart   en nog twee groene tinten.


Details gemaakt met verfspetters, tekstjes, glossy accents, touwtje en brads, waarvan ik de pootjes altijd afbreek en dan met 3D tape opplak.

Ik vind het altijd erg leuk om dit soort kaartjes te maken.

Gezellige dag nog!

Liefs Cornelie

10 opmerkingen

martina's kaartjes zei

een leuke, stoere kaart heb je gemaakt, mooi
grtjs,martina

Daphne zei

Pootjes afbreek?????
Hoe dan?
Wat een ontzettende leuke kaart voor jullie handige Harry/buurman.

Irene zei

GAAAAAF!
XxIrene

Angélique zei

Wat een coole kaart met leuke woordspeling. Mooi gereedschap, het ziet er goed uit.

alma.heijenk@gmail.com zei

een supermooie kaart met gereedschap voor handige Harry.
groetjes Alma

GerJanne zei

Wat een mooie set gereedschap! En leuk dat het zo kaartvullend is, dan hoeft er verder ook niet veel op. Ik heb een kleine set van MemoryBox. Ook leuk, maar er moet dan altijd wat bij....
Je buurman zal er wel verguld mee zijn!

Rhodé zei

Ik vind hem zo gaaf. Ik heb zo'n soort setje van MFT. Heel leuk voor een man, maar hoe gebruik ik het precies op een kaart? Leuk, zo'n inspiratie van jou!

Kaartenkraam zei

Geweldige mannenkaart en al die details maken het helemaal af!
Dat afbreken van de pootjes bij brads doe ik ook altijd, ik plak ze met 3D kit vast.

groetjes van Ank

Marfien zei

Hele toffe mannenkaart, zou iets voor mijn echtgenoot zijn die nu heerlijk aan het klussen is bij onze zoon

Colien zei

Jouw buurman boft met zo'n gave, stoere kaart!
Ja, ik breek ook (bijna) altijd de pootjes van de brads af, dan krijg je niet van die 'bobbels' onder het papier...
grtz Colien

Back to Top