Liftchallenge #185



Hoi!!

We starten vandaag weer met een nieuwe Liftchallenge en deze keer heeft Nicole een opdracht uitgezocht! Een superleuke als je het mij vraagt! Ik heb deze kaart al heel wat weekjes terug gemaakt, even een kaartje om iemand een knuffel te sturen die het op dat moment nodig had!


Dit is de te Liften kaart en het origineel is van Carly Tee

De bedoeling is:

Repeterende vorm, tekst en kiekeboe!

Je kiest dus een vorm die meervoudig op je kaart voorkomt. Dit moet wel steeds dezelfde vorm zijn. En uit één of meer van die vormpjes komt een figuurtje gepiept. Dan alleen nog een tekstje erbij en klaar ben je! 


Het was erg verleidelijk om voor dezelfde tinten te gaan, want het zijn echt wel kleuren waar ik gek op ben, maar ik heb toch voor andere tinten gekozen ;-)

De iets warmere versie eigenlijk!



O, en ik heb er een shaker kiekeboe van gemaakt. O, écht?! ;-)



De set van MFT met de Gnomes heb ik al heel lang en blijf ik leuk vinden. Deze met de bloempot vind ik zo schattig en popt zo uit de hexagon om ze te overhandigen ;-)
Gekleurd met Copics in warme kleurtjes, daar moest ik aan denken bij deze kabouter.
Het kiekeboe gedeelte werd dus een shaker met dezelfde kleur shakertjes als de achtergrond kleur.
Voor het stempelen van de hexagons heb ik een oud setje van Paper Trey Ink gebruikt.
Bij iedere hexagon nog een klein ieniemienie hartje geplakt in dezelfde kleur. Net even wat speelser.
Het geheel verhoogd opgeplakt op een dessin papiertje van Lawn Fawn. De Flannel serie. Dat knusse vond ik echt bij deze Gnome passen. Dit papiertje uitgesneden met een Rectangle met een stik steekje, voor net weer even een detail. Tekstje op dezelfde lijn als de onderkant van het shakergedeelte geplaatst.

Erg leuk om te doen!

De challenge loopt tot vrijdag 01 maart 18.00 uur.

Gezellig als je weer meedoet!

Liefs Cornelie
 

6 opmerkingen

Irene zei

Wat een scheetje deze gnome, héél leuk deze challenge!
XxIrene

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wat een schattig kaartje.
leuke challenge.
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke uitwerking van een leuke uitdaging. Goh, ik verwacht nooit schudkaarten bij jou whahaha. Dat kaboutertje is een schatje met zijn bloempotje. Mooi alles gecombineerd Cornelie.
Lieve groetjes Miranda

Dotty Jo zei

Such a fun card! Jo x

Marjan zei

Zo'n leuke tuinier kabouter, gaaf kaartje Cornelie! Leuk weer een shakertje, jij ziet ook overal shakermogelijkheden :)
Ik vind wel dat hij een grotere maat tuinbroek moet aanschaffen, hoor.

Kaartenkraam zei

Heel leuke kaart met zeshoekjes en natuurlijk het shakerdeel met tuinkabouter!

groetjes van Ank

Back to Top