Sunday Shaker!

Hoi!!

Weer eens hel iets anders. Lekker strak en weinig poespas! 
Deze stans kwam ik laatst, op zoek naar iets anders, weer tegen en dacht hé, daar kan ik ook wel weer eens iets mee doen! Mijn schoonzusje was van de week jarig en zij houdt van modern, strak en ook wel van deze kleuren....


Ik heb eerst de kleuren bij elkaar gezocht en toen alles uitgesneden. Alles op een rechthoekig paneel geplakt (best een precies klusje) en toen ik tevreden was heb ik met een iets kleiner paneel, alles nogmaals uitgesneden, zodat het echt helemaal strak werd. Daaruit weer de achtergrond voor de tekst, waar ik een shakergedeelte van maakte.


Achtergrond zwart en allemaal neutrale 'blingetjes' erin gestopt.


De tekst uit groen glitter foam gesneden en op het acetate geplakt.
Een paar bloemetjes erbij om het echte strakke wat vriendelijker te maken ;-)

Ook wel weer eens leuk om zoiets te maken ;-)

Geniet van je zondag!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

GerJanne zei

Je moet er maar opkomen! Heel gaaf, ook in deze kleuren. En een shaker gedeelte, altijd goed!

Rhodé zei

Inderdaad weer wat anders dan ik van je gewend ben. Zo knap dat je je ook aan die streepjes gewaagd hebt. Dat lijkt mij dan echt een extra uitdaging. Maar je hebt het natuurlijk weer mooi voor elkaar gekregen!

alma.heijenk@gmail.com zei

wow wat een mooie strakke kaart.
groetjes Alma

Marjan zei

Ik hou hier ook wel van, mooie strakke kaart met deze leuke vormen en mooie kleuren! Het glittertekstje maakt het helemaal feestelijk!

Back to Top