Merry Monday!

Hoi!!

Toen de Gumbal Machine weer in 'the Vault' kwam, wist ik, deze wil ik nu wel graag scoren. Dat was me de vorige keer niet gelukt. Zó leuk! Ik heb ook een 'echte', een rode, maar deze moest een andere kleur krijgen ;-) Soms ligt het best een tijdje te liggen voordat ik er wat mee maak. Nu bedacht ik ineens om er een kerst uitvoering van te maken! Eens kijken hoe dat uitpakt.


Als eerste de Gumbalmachine uitgesneden en in elkaar gezet. Deze heeft heel veel verschillende onderdeeltjes. Leuk, want zo kun je verschillende kleurtjes gebruiken.
Er zijn van Buttons Galore weer superleuke shakertjes binnengekomen en ik kon de 
Winter Frosting Sparkletz niet weerstaan ;-) Deze kwamen dus in de plaats van Kauwgomballen. 
In de shakerpouch van MFT, omdat er ook wat hogere shakertjes tussen zitten en daar zijn de pouches ideaal voor. Zo blijft het goed shaken.


Een Scalloped Rectangle als basis gebruikt. Deze is van MFT, maar een ander merk kan natuurlijk ook prima!
Rondom een beetje random geblend met Oxide Speckled Egg en Kitsch Flamingo. 
Natuurlijk ook nog gesplattert met verf!
Daarna met stencils van Lawn Fawn met de sneeuwsterren dezelfde kleurtjes ook geblend.


Als laatste de corsage, dat kon de kaart ook echt wel gebruiken, want ik vond het in eerste instantie niet veel aan. 
Maar ik weet, verdergaan, want het kan uiteindelijk toch nog goed komen ;-)
Ik heb de Mistletoe dies van Lawn Fawn gebruikt. Uit cardstock gesneden en accentjes gegeven met blenden, de witte gelpen en Glossy Accents en glitter.

De tekst is van MFT en is alweer wat ouder, maar paste er leuk bij.

Lekker mee bezig geweest!

Hele fijne week!

Liefs Cornelie

3 opmerkingen

alma.heijenk@gmail.com zei

superleuk is dit zeg...
groetjes Alma

Rhodé zei

Weer heel leuk samengesteld met al die verschillende spulletjes. En lekker origineel! Dit verwacht je niet als kerstkaart. Maar echt heel leuk.

GerJanne zei

Sjonge... en dan niet helemaal tevreden terwijl je bijna klaar bent? Hoe is het mogelijk! Het is een plaatje!

Back to Top