Sunday Shaker!

Hoi!!

Ook al merk je aan een heleboel dingen dat de herfst voor de deur staat, hou ik angstvallig nog aan de zomer vast ;-) Lekker vanuit je bed jurkje aan, aldoor op m'n slippertjes lopen, de hele dag de deur open...ik geniet daar zo van! Vandaar nog een kaartje met een zomers uiterlijk.


Deze spulletjes lagen al een hele poos op mijn bureau te wachten, omdat ik al heel lang van plan was hier iets mee te maken. Nu dus! ;-)
Ik ben geïnspireerd door een kaart van Caly Person. Ik had niet alle materialen, maar door een cirkel van de juiste doorsnede uit cardstock te snijden, kon ik het rode gedeelte goed blenden en zo een klein randje wit maken na het groen, want dát gedeelte had ik weer wel, samen met de pitjes, van stencils van Waffle Flower.
Dus zo heb ik de schijf watermeloen gemaakt. De rest heb ik er zelf bij verzonnen.


Ik had al heel lang leuke watermeloen shakertjes, en deze wilde ik ook op mijn kaart verwerken.
Samen met de 'pouch' van MFT heb ik deze in die cirkel verwerkt. Best spannend om de cirkel in de kaart te maken ;-)


Het stempelsetje van Lawn Fawn met de watermeloen en de mieren vond ik ook zo leuk en moesten er ook bij. De meloen heb ik met Copics gekleurd. 
Na een beetje schuiven en proberen is dit het geworden ;-)
'Sweet' is weer een tekst van MFT, net als de zwarte label tekstjes.


Aan de binnenkant loopt de tekst verder, en is ook van MFT.
Klein hoekje geblend en nog een paar shakertjes erbij geplakt.
Hé hé, eindelijk mijn ideetje gerealiseerd!
Hebben jullie dat ook wel eens, dat het soms een hele tijd duurt, voordat je aan een idee toekomt om het uit te werken?

Geniet van jullie zondag!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

Rhodé zei

Wat een lekkere, uuuh leuke kaart😉 Die mieren hebben het er maar druk mee. Die verschillende teksten qua grootte, lettertype en kleur doen het ook goed op je kaart. Ik herken dat wel van die ideetjes. Bij mij duurde de wasmachinekraan bijvoorbeeld best een poosje voor hij uiteindelijk echt gemaakt werd. Ik heb er nog een idee mee, maar daar moet ik dan echt even voor gaan zitten om uit te vogelen hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen. En op het moment zijn er andere dingen in het gezin die mijn zorg en aandacht vragen. Ingewikkelde kaartideetjes moeten dan maar even wachten😉

Daphne zei

Héél erg leuk. 🥰
De mieren maken het helemaal af, dat vind ik zo leuk bedacht en staat heel gezellig.
In het echt hou ik er niet van, maar op deze kaart vind ik ze super lief.
Lijkt mij inderdaad heel spannend, de cirkel uit je kaart snijden, maar het heeft goed uitgepakt.
Leuk leuk leuk.

Angélique zei

Een superleuke kaart Cornelie, heel zomers. De watermeloen is heel gaaf geworden, de miertjes zijn een superleuke toevoeging.

!neke zei

Heel leuk !!!!
Laat de zomer maar duren ......
groeten Ineke

Back to Top