Schooltime!

Hoi!!

De scholen zijn weer begonnen en ik vind het altijd superleuke kaartjes om te maken met dit thema, voor de kinderen die nog naar de lagere school toegaan. Dit jaar alleen geen echt schoolthema, maar een wekker. Deze kwam ik toevallig tegen en toen dacht ik, O, ja dat is ook grappig, want alle wekkers worden weer gezet na de vakantie.


Eerst alle onderdelen in diverse kleuren uitgesneden en in elkaar gezet.
Toen ik hier mee bezig was moest ik ineens aan de 'Wobble' denken, alsof de wekker echt rinkelt! ;-)


Basis kaartjes gesneden.
Achtergronden deels gestempeld met lettertjes, dit is al een heel oud stempeltje.


Met de DYMO-tang weer een tekst gemaakt, op de boeken een leervak geschreven en nog een randje dessinpapier aan de onderkant. Kleine en snelle kaartjes, want natuurlijk werd dit weer op het laatst bedacht ;-)


Bij ieder kaartje een bijpassend envelopje gemaakt, met papier van Sizzix en een ieniemienie wekkertje als sluitsticker.



Aan de binnenkant nog een potloodje en een tekstje gestempeld.


Hoor je de wekker al rinkelen? 

Ik wel! Ik had vroeger een rode. Wat een kreng + ik ben geen ochtendmens...kon dat ding af en toe wel door mijn slaapkamer heen gooien, hihi.
Jammer genoeg werkte PostNL weer eens niet mee, en kwamen de kaartjes dinsdag pas aan.
Zó jammer!

Maar goed, het gaat om het idee nietwaar?!

Gezellige dag nog verder!

Liefs Cornelie

2 opmerkingen

karin zei

Leuk idee en prachtig gemaakt met de wekkers erop.
Groetjes,
Karin

Nicole Parmentier zei

Hi hi wat leuk die ouderwetse wekkers! Tegenwoordig heeft iedereen een telefoon langs zijn bed, dat ziet er toch een stuk minder gezellig uit! Superleuk weer deze kaartjes!! Elke keer als ik op jou blog kom bedenk ik me dat ik veel vaker hier moet komen blieken.. het komt er zo vaak niet van en er is zoveel moois te bewonderen. Inspirerend!! Ik ga nog even verder neuzen..

Back to Top