Merry Monday!

Hoi!

Een nieuwe Merry Monday!

Geïnspireerd door het kaartje van Tammy Stark. De opzet van haar kaartje vond ik zo leuk!
Dus met mijn eigen spulletjes, kleurkeuze en inbreng, rolde dit kaartje eruit.


Ik heb 3 verschillende setjes van Lawn Fawn gebruikt voor de stempeltjes.
Het frame is een oudje van MFT, maar deze van Lawn Fawn is een 'Look-a-Like'.


De vierkantjes uit het frame heb ik geblend met twee kleuren inkt van Lawn Fawn.
Moonstone en Fresh Lavender en deze twee samen, maakt een hele mooie lila kleur!
Met de Just Stitching Stars heb ik er ook nog sterren in gestanst.
De stempels gekleurd met Copics.
De tekstjes en de Speech Bubble komen van de sets:


Het dessinpapier komt uit de superleuke Paperpad Candy Cane Lane van Lawn Fawn. Hier en daar een gedeelte geblend met het stencil. 
De lichtjes zijn ook van Lawn Fawn. Deze set blijf ik zo leuk vinden! Deze heb ik uit wit cardstock gesneden en daarna geblend. Na het blenden van een laagje Glossy Accents voorzien en toen nog een laagje glitter,

Aan de binnenkant nog een strookje van hetzelfde dessinpapier en de tekst Merry Christmas.

Ik ga niet hard met de kerstkaarten. Ik zie wel waar het schip strandt ;-)

Geniet van deze nieuwe week!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

alma.heijenk@gmail.com zei

wel heel schattig hoor.
groetjes Alma

Rhodé zei

Oh wat leuk gecombineerd weer! Het moet een hobby blijven, dus vooral geen druk op die kerstkaarten, toch?!

!neke zei

Gaaf !!!!

Marfien zei

vrolijk kaartje, leuk gecombineerd

Back to Top