Eat, Sleep, Craft, Repeat!

Hoi!!

Deze Lay Out heb ik gemaakt met een die-cut die we kregen van Johanna met het feestje van Nadine.
Superleuk, want dat was nu precies wat we deden!


Deze selfie maakten we tijdens het ontbijt. Elly, van de Scrap & Breakfast verzorgt dit altijd tiptop!
Bij toeval hadden we alle drie, die dag, een kobalt blauwe outfit aan, alsof het was afgesproken! Zo grappig! Vandaar ook de Kobalt blauwe achtergrond. Dit is een vel van Masterpiece.


De rest van het papier komt uit een hele oude lijn van Echopark en heb ik ooit bij een workshop van Nadine gebruikt. Nog steeds vind ik het mooi en het paste goed bij het Kobalt blauwe.
Ik vond het best lastig zo'n grote tekst, want ik wil dat het wel leesbaar blijft. Uiteindelijk de plaats van de foto bepaalt en alle letters voorzien van een stukje dessinpapier.


Iedere letter globaal met potlood op het dessinpapier overgenomen en daarna met de hand uitgeknipt en erachter geplakt.
Je bent even van de straat zeg maar ;-)
Als laatste de stickers erbij gezocht. De turquoise borderrand, de bloemen en alle tekstjes.
De banners was 1 sticker, maar heb ik in tweeën geknipt, zodat het wat speelser werd.
Ik vond het weer zo leuk om te doen!

Voor mij doen een vrij drukke Lay Out, maar ik word er wel heel blij van!

Geniet van deze heerlijke zondag!

Liefs Cornelie

1 opmerking

Nicole Parmentier zei

Oh scrap retreats, die deden wij vroeger ook! Zo een leuke herinneringen aan, wordt hier helemaal blij van. Superleuk gedaan!!

Back to Top