Sunday Shaker! (interactive)

Hoi!!

Dit kaartje maakte ik ter inspiratie voor de Cloud9 Crafts challenge van deze maand:

'Birthday Bash'

Eind van deze maand is de verjaardag van Cloud9 Crafts, vandaar deze challenge.

Ik maakte een Interactieve Shakercard.


Het uitgangspunt was de camera. Deze is gemaakt voor de Magic Iris, maar deze heb ik zelf niet, maar de add on weer wel en zo kon ik een interactieve kaart maken, waaruit een foto tevoorschijn komt!
Even goed denken hoe ik het allemaal wilde en hoe het daarna in elkaar te zetten, en toen aan de slag.


De camera uit kraft gesneden en van de lens een shakergedeelte gemaakt. De shakertjes zijn met schelpjes en zo, superleuk! Ik wilde graag de stempelset 'Critter Chatter Pets' met allemaal leuke dierengeluidjes, waaronder 'Bloop'.  De tekst 'Translation' vind ik dan echt té leuk erbij! Dus mijn thema moest sowieso visjes bevatten en zo ontstond het zee thema!


Ik heb ontzettend veel verschillende setjes door elkaar gebruikt. Deze kun je allemaal terugvinden onderaan dit bericht in een aparte link, voor wie dat leuk vindt.
Golven uitgesneden en van wat overbleef, de achtergrond geblend. Daarna nog gsplatterd.


Op de polaroid heb ik een klein visje met feesthoedje gestempeld. Ook een golfje en de tekst 'Bloop' en 'translation'. In de golven allemaal feestgangers met cupcakes en ballonnetjes. De schelpenballonnen heb ik zelf gemaakt door aan de onderkant een knoopje te tekenen en deze heb ik met de hand uitgknipt.


Natuurlijk ook de binnenkant in stijl. Heel wat uurtjes en denkwerk zitten er in deze kaart, maar ik ben er wel blij mee ;-)

Gezellig als je weer langskwam!

Liefs Cornelie


Gebruikte materialen klik!

5 opmerkingen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw, wat een prachtige creatie, dit is zoveel meer dan een kaart Cornelie. Dit heb je heel mooi bedacht en gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Rhodé zei

Nou, dat is direct te zien dat er veel uurtjes inzitten. Wat een werk! Maar wel een super, supertof resultaat. Als ik dit zie zou ik gelijk een heleboel nieuwe spulletjes willen gaan kopen. Maar ik zal mijzelf moeten bedwingen. Zoveel ruimte is er niet in mijn kast😉

Kaartenkraam zei

Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt! Zoveel doordachte details in heerlijke kleuren. TOP!

groetjes van Ank

Colien zei

Wat een geweldig leuk kaartje, echt heel gaaf!
grtz Colien

GerJanne zei

Ah..... wat ontzettend gaaf!! Dat er veel denken aan te pas kwam, geloof ik meteen. Maar wat een tof resultaat! Super!!

Back to Top