Hoppy Birthday!

Hoi!!

De kracht van Lawn Fawn is, dat alles met elkaar te gebruiken is, én dat ze alles in de collectie houden. Zo kun je een leuke collectie opbouwen en lekker combineren. Supertof vind ik dat!
Deze keer wilde ik wat met het canvas doek maken. Al een beetje in voorjaarssfeer.


Het canvasdoek heb ik in het gras gezet en het konijntje is zijn droom aan het schilderen...
Worteltjes!
Om zich heen al bakken waar de worteltjes al goed groeien ;-)


De achtergrond heb ik met de woodgrain backdrop gemaakt. Uitgesneden uit Kraft. 
Dit met Distress Oxides kleur gegeven. 'Hoppy' uit wit cardstock, met dezelfde kleurtjes en daarna nog een laagje Glossy Accents en glitter.


Alle afbeeldingen met Copics gekleurd.
Gewoon lekker maken wat er in je opkomt, heerlijk!
Hieronder vind je een link naar de gebruikte materialen als je dat leuk vindt.

Gebruikte materialen Klik!

Bedankt voor het langskomen. Geniet van je weekend!

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

Rhodé zei

Wat een leuke combinatie van sets! Het is echt een soort verhaaltje waar ik naar kijk. Zo leuk! Dit is echt een superoriginele kaart. En ik merk het zelf ook: gewoon lekker aan de slag gaan en kijken wat er uit je handen rolt. Dat levert vaak de mooiste dingen op!

Cinderella zei

Hoi Cornelie,
Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt
Fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

GerJanne zei

Echt een geniaal kaartje! De buitenschilder, hihihi....Het is een schattig tafereeltje.

Marjan zei

Supergaaf kaartje, erg leuk tafereel ook met de schattige konijntjes!

Freubelmina zei

Aaah wat een TE schattig kaartje, hele leuke details op te zien.
Dankjewel voor je reactie op mijn blogje.
groetjes, Wilma

Back to Top