Fruity Presents!

Hoi!!

Laatst was ik in de Action en toen zag ik deze leuke lipbalms liggen van Chupa Chups in verschillende toffe kleurtjes! Ik zag gelijk wat voor me en moest ook gelijk aan die leuke Fruity Tiny Tags van Lawn Fawn denken. Leuke combi, dat ga ik proberen!


Als eerste de sinaasappel. Dat is een favoriet smaakje van mij, in dit geval geur ;-)
De basis voor alle kaarten is de Birthday Cash & Money die-namic. Te leuk, deze set, want in plaats van een lipbalm, kun je er ook een biljet in stoppen! Leuk om op deze manier geld te geven!
Het sinaasappeltje heb ik gemaakt met de Citroen set van Lawn Fawn gemaakt. Gewoon een ander kleurtje gegeven!


In het papierblokje 'Fruit Salade' zitten leuke geruite papiertjes, maar ook met fruit, zo ook sinaasappeltjes! Kwan dat even mooi uit ;-) Deze gebruikte ik voor mijn tekst en plakte er zwart foam onder. Voor wat diepte en contrast.


Toen nog een variant met ananas. Alles passend bij de geur van de lipbalm.
Hier heb ik de Fruit Tag bevestigd aan een andere ananas. Beide van Lawn Fawn. Ik vond het een grappig effect geven zo.




De derde werd er een met aardbei. Altijd goed ;-)
Net als de andere twee kaarten papier gebruikt van het blokje Fruit Salade, maar de letters heb ik weer uit een ander blokje gehaald. 'All the Dots'


De aardbeitjes komen weer van een leuke set van Lawn Fawn en past weer zo leuk onder de lipbalm!

Onderaan dit blogbericht komt weer een lijst met gebruikte materialen, voor degene die dat leuk vinden.

Leuk om zo'n serie te maken en zo maak je ook snel een leuk cadeautje om zomaar aan iemand te sturen/geven. Je kunt er alle kanten mee op!

Geeft al een zomers gevoel dit hè?! Heerlijk!

Gezellig als je langskwam!

Liefs Cornelie


Gebruikte materialen klik!

6 opmerkingen

Anoniem zei

Schitterende kaartjes!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

!neke zei

Wat gaaf Cornelie !!!!
groeten Ineke

Angélique zei

Superleuk, ieder kaart met zijn eigen fruit, heel mooi gemaakt.
De ontvangers zullen heel verrast zijn.

Rhodé zei

Wat een gave, originele kaartjes! Die verticale lipbalsem is ook leuk. Net weer even anders. Ik geniet weer van de details op je kaarten!

alma.heijenk@gmail.com zei

wow wat is dit leuk gedaan!!
mooie kleurtjes en prachtige details.
groetjes Alma

Anoniem zei

Wat een heerlijke zomerse kaarten 😊

Back to Top