Sunday Shaker!


Hoi!!

Afgelopen maandag was Nicole jarig en deze kaart heb ik voor haar gemaakt. Het toffe setje is van 
Pretty Pink Posh en heb ik van Nicole gekregen ;-)


De basiskaart beplakt met een mooi dessinpapiertje. Daarna het frame uitgesneden en het vlak wat eruit komt geblend met Inkt. Bijpassend shakermateriaal gezocht.
De stempels gekleurd met Copics en met de hand uitgeknipt.


De banner heb ik gesneden met een die van een envelopje. Deze niet gevouwen en op zijn kop opgeplakt, nadat ik de tekst had gestempeld en het woordje mail had opgeplakt.


Nog een klein randje dessinpapier en een hartje opgeplakt.

Iedere keer weer als de shaker klaar is en ik schud...word ik weer blij, nog steeds ;-))

Geniet van je zondag. Ik ga vandaag gezellig Skypen met Nicole, zin in!

Liefs Cornelie

8 opmerkingen

Els zei

Een super leuke shaker kaart heb je voor Nicole gemaakt. Wat gaaf al die envelopjes, hartjes en ander spul in het schudgedeelte.
Groetjes, Els

Irene zei

Shaker it baby 🤣🤣🤣🤣, om vrolijk van te worden al dat leuks en de kleurtjes!
XxIrene

Angélique zei

Een heel vrolijke shaker, zo mooi gemaakt!
Veel plezier samen vandaag!

Colien zei

Heel leuke shaker voor Nicole, snap dat je er vrolijk van wordt!
Veel plezier vandaag en groetjes aan Nicole...
Colien

GerJanne zei

Superleuk deze shakerkaart met kusjes in de brievenbus...hoewel het merendeel eruit gevallen is, zie ik. Nicole vond hem natuurlijk onwijs leuk. Want dat is hij ook!

Nancy zei

Hey Cornelie,
Oh, wat een leuke kusjes-post-kaart!
Liefs,
Nancy

Rhodé zei

Je hebt echt een hele leuke kaart voor Nicole gemaakt! Het blauw is echt mooi. Ik weet dat het kleurtje niet in het DP zit, maar het matcht toch heel mooi. De kleuren zijn echt sprekend. En zo'n lief vogeltje die de verjaardagspartijtje komt brengen: dat is gezellig!

nicolevb zei

Wat een lieve vrolijke verjaardagskaart voor nicole
Erg mooi...

Back to Top