Sending Hugs!

Hoi!!

De eerste van de maand was er weer een nieuwe release van Clearly Besotted. Deze twee sets was liefde op het eerste gezicht! Ik mocht er voorbeelden mee maken en ik heb ook gelijk de nieuwe challenge van de maand van Cloud9 Crafts toegepast.

'Masking'

Deze stempels lenen zich daar ook wel erg goed voor.


Het basis papier is van Neenah, Solar White 110lb. Deze is mooi stevig voor een basiskaart en kun je goed gebruiken om met je Copics te kleuren. Dus eerst lekker kleuren ;-)
Degene die deze kaart heeft gekregen houdt heel erg van deze kleurtjes en zelf vind ik het ook een heerlijke combinatie.



Nadat ik alles had gekleurd heb ik accentjes gegeven met de witte gelpen en hier en daar ook met fineliners. Ook de witte dots op de bloempot heb ik zelf getekend.
Daarna een mask gemaakt van de potten met bloemen en deze uitgeknipt. 
Door middel van weer een andere maskingtechniek, met tape, heb ik daarna de strepen op de achtergrond geblend.


Het onderste gedeelte heb ik met stencils van Lawn Fawn gemaakt. Daarna de mask voorzichtig weggehaald en dan zie je het effect en dat vind ik altijd zo tof!
Nog een beetje schaduw onder de potten met kleurpotloden gemaakt.


Het konijntje is weer van een andere set, maar past erbij en popt dan zo leuk uit de bloempot. Ik heb deze met de hand uitgeknipt en met 3D tape opgeplakt. Is het geen cutie met die bloemetjes om zijn oren?!

De tekst 'Hugs' heb ik op Vellum gestempeld met rode inkt en daarna met rode embossingpoeder geheat embosst. 'Sending' rechtstreeks gestempeld en als puntje op de i een epoxy hartje.


Een heerlijke kaart om te maken vond ik dit!

Gezellig als je langs kwam!

Liefs Cornelie


Gebruikte materialen klik!
Copic kleurtjes, zie foto hierboven en mijn veel gebruikte materialen vind je rechts in de sitebar.


2 opmerkingen

Anoniem zei

Super gezellig kaartje laat je weer zien…jij hebt zo’n leuk stijl, top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Rhodé zei

Zo'n leuk kaartje! Ik vind de kleurtjes zo mooi bij elkaar. De masking techniek komt op deze kaart echt mooi tot z'n recht.

Back to Top