Merry Monday!

Hoi!!

Merry Monday 13!

Ik liep al even met dit ideetje en nu dus ook gemaakt. Hij leek in mijn hoofd leuker. Kennen jullie dat?
Meestal ben ik niet zo van tevoren iets in mijn hoofd hebben, het groeit vaak als ik er mee bezig ben.
Ik wilde bijna stoppen en met iets nieuws beginnen, maarr...hij mag blijven, vooruit ;-)


De basiskaart is een slimline die van Mama Elephant. De achtergrond beplakt met een mooi papiertje van Lawn Fawn.
Het gedeelte daarop heb ik geblend met Distress Inkt. Daarna met goudverf van 'Gansai Tambi' gesplatterd. Dit geeft een mooie subtiele goud blingetje.


De flamingo's, van MFT, gekleurd met Copics en ze staan allemaal op hun eigen stukje ijs te flaneren ;-)
De kleine tekstjes zijn van Mama Elephant.
Als laatste nog hele kleine sterretjes opgeplakt.


Natuurlijk ook nog de binnenkant.

Weer een nieuwe week, hopelijk hebben we weer lekker weer.
Fijne week,

liefs Cornelie

8 opmerkingen

Rhodé zei

Wat een leuke flamingo's op je kaart. En ook weer heel andere kleuren dan de standaard kerstkleuren. Wat zou het jammer zijn als deze niet mocht blijven. Hij is juist zo leuk!

Colien zei

Mooie slimline met de grappige flamingo's, toffe kleurtjes ook!
grtz Colien

Anoniem zei

Superleuk Cornelie…hij mag zeker blijven!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Daphne zei

Huh, hoe heb je de binnenkant nu gedaan??
Is dat een gedeelte wat eruit geschoven kan worden ofzo?
Ik vind het een super leuke kaart, zo leuk bedacht, de flamingo op hun eigen stukje ijs, ben blij dat je het hebt afgemaakt.

Kaartenkraam zei

Ja in je hoofd kan iets veel leuker lijken dan wanneer je het daadwerkelijk gaat maken. Maar er is niets mis met deze kaart hoor. Prachtige kleuren en heel leuk uitgewerkt, terecht dat je hem hier laat zien!

groetjes van Ank

Angélique zei

Het is weer een heel leuke kaart, ookal voldoet hij niet helemaal aan jouw verwachtingen. Die flamingo's zijn heel leuk, erg elegant, en je hebt ze mooi gekleurd en geplaatst. Ook weer mooi op de binnenkant.

Marfien zei

vrolijk kerstkaartje, weer eens wat anders als vliegende herten

Nicole Parmentier zei

Wat nou? Ik vind hem super leuk! Die koddige flamingo's.. zo grappig! Bedankt ook voor de prachtige shakerkaart die ik vandaag van je kreeg, echt weer een kunstwerk a la Cornelie!

Back to Top