Sunday Shaker!

Hoi!!

Ik kon het niet laten om toch even een Paaskaart te maken. Deze set van Simon Says Stamps vind ik zó ontzettend leuk! Een uitnodiging voor mijn vader en moeder om te komen brunchen vandaag ;-)


Het achtergrond papiertje komt uit een oud blokje van Echo Park.  Met haasjes, maar heel subtiel, deze paste mooi bij mijn haasje en eitjes.


De shaker heb ik gemaakt met dies van Craft Emotions en deze snijden ook naast de vorm, nog een heel mooi dun randje uit. Deze heb ik geblend met een passend kleurtje en erin gelegd. Net even dat extra's, daar hou ik van ;-)
Het shakermateriaal is een deel van Picket Fence en wat eigen inbreng.


Het gras is nog een oudere die van Clearly Besotted, maar super leuk die sprieten!


Op de set zit ook dit schattige kuikentje. Deze mocht, samen met een paar eitjes aan de binnenkant.


In huis ook wat sfeer. Altijd gezellig!
Straks dus mijn ouders en verder een heerlijk vrij weekend.

Wat gaan jullie doen met Pasen?

Heel veel plezier in ieder geval!

Liefs Cornelie

10 opmerkingen

Rhodé zei

Schattig kaartje! Dat subtiele randje langs het ovaal is ook mooi. Ik haast me nu snel naar boven om cadeautjes te geven aan één van onze kids die vandaag jarig is!

Els zei

Super!! wat een leuke shakerkaart met de leuke paashaas en het kuikentje vind ik zo schattig.
Gezellige paasdagen en groetjes, Els

Irene zei

Love it, alles even schattig aan deze shaker! Gezellige lekkere en zonnige Pasen Cornelie XxIrene

Angélique zei

Geweldig, wat heb je weer een superschattige, prachtige shaker-kaart gemaakt!
Fijne Paasdagen, geniet ervan. Wij gaan vandaag naar mijn "schoonouders" en morgen komen mijn zonen en mijn moeder eten.

!neke zei

Super leuk je kaart !!!!
Fijne Pasen !
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie vrolijke schudkaart voor Pasen Cornelie. Mooi dat subtiele blauwe randje. Het ziet er gezellig uit bij jou.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Ik dacht al dat zal vast een paas shaker worden, super leuk is ie Cornelie. Ik heb gebrunched met mijn zoon en ga de avonddiensten draaien deze paas. Wat een weertje hè, toch het zonnetje er weer bij vanmiddag! Nog gefeliciteerd met Tim die zijn rijbewijs in de pocket heeft, top!
Paasgroetjes van Gerie

Daphne zei

Heel leuk idee om een uitnodiging te maken om te komen brunchen.
En wat een ontzettende leuke uitnodiging.
Je hebt zo langzamerhand een hele herkenbare stijl.
Fijne 2de Paasdag voor jullie.

Kaartenkraam zei

Wat een liefelijke shakercard! En wat heb je er een paar prachtige eieren bij gefotografeerd! Dat bloemetjes ei is echt supermooi!

Ik was gisteren alleen, ik heb geen ouders meer en mijn zoon en schoondochter waren bij haar vader, dus ben ik in de tuin aan het werk gegaan en heb de was gedaan en buiten aan de lijn gedroogd. (Erg hè op 1e Paasdag, maar wel zo dat niemand er last van heeft of zicht op hoor!)

groetjes van Ank

Elles zei

Wat een prachtige kaart weer!
Ik "moest" die snijmallen hebben:), behoorlijk moeten zoeken maar ze zijn vandaag al in de brievenbus gevallen.
De verpakking doet de mallen totaal geen eer aan.

Back to Top