In the Pocket!

Hoi!!

Afgelopen maandag ging Tim afrijden. Hij ging lekker met lessen, dus we hadden wel vertrouwen.
Toch blijft het altijd spannend!
Al snel kregen we een appje; Yess, geslaagd!! Wat een topper!
De kaart lag al klaar ;-)


Ik heb me lekker uitgeleefd met deze kaart. De tekst 'In the Pocket' zat al in mijn hoofd, dus de broekzak was snel bedacht. Het jeans papier van Marianne Design kwam hiervoor goed van pas.
Een broekzak vorm gesneden en nog een randje aan de bovenkant. Ook de witte stiksteekjes gemaakt een met gelpen.


Uit de broekzak vliegt van alles wat met het autorijden te maken heeft.
Een autoweg, de coureur himself natuurlijk ;-) een verkeersbord, het rijbewijs inclusief pasfoto.
Lekker gekkigheid, maar dat past wel bij Tim.


De tekst Yesss heb ik gemaakt met dies van The Stamp Market en 'in the pocket' heb ik zelf met de printer gemaakt. Het rijbewijs heb ik van een stukje roze cardstock gemaakt met een stempel van Clearly Besotted. Het stopbord is weer van een andere set, De coureur in zijn autootje, de teksten 'Vroom' en zo en de weg, zijn van MFT.
De achtergrond geblend en de stempel gekleurd met Copics.
Een vrij grote kaart qua formaat, maar dat vond ik juist wel leuk.


De trotse Tim en terecht! Superleuk toch!

En hier een trotse mamma ;-)

Gezellige dag verder!

Liefs Cornelie

6 opmerkingen

Irene zei

Hey proud Mamma én glunderende Tim (wat een leuke foto van hem!) een super geinige kaart vol te gekke details voor deze mijlpaal!!
XxIrene

Daphne zei

Yes!!
Gefeliciteerd.
Wat een leuke kaart, helemaal over de top, je hebt je flink uit kunnen leven.
Zo fijn, zo'n rijbewijs op zak, daar wordt het allemaal veel handiger van.

Marjan zei

Jeetje zeg, gewoon in één keer geslaagd, knap hoor! Hij kijkt ook echt blij! Gefeliciteerd en wat een supergave kaart voor jouw lieve zoon!

Angélique zei

Wat heb je een geweldige kaart gemaakt, heel gaaf!
Gefeliciteerd voor Tim, logisch en terecht dat je trots bent.

GerJanne zei

Wauw, dat is alweer zo'n mijlpaal! Gefeliciteerd voor Tim en voor de trotse mamma natuurlijk! Je kaart is helemaal leuk voor hem! En mag best een beetje groot bij zo'n mooie prestatie.
Leuke foto van Tim en erg leuk dat we die nu eens zien! Hij doet me een beetje denken aan onze Tieme..

Colien zei

Supergoed van Tim, proficiat! En natuurlijk ben je trots! Je kaart is echt tof, zoveel op te zien, heel leuk!
grtz Colien

Back to Top