Liftchallenge 178!

Hoi!!

We starten vandaag op ons Liftblog alweer met een nieuwe challenge. De maand is voorbij gevlogen!
Deze keer mocht ik de challenge bedenken en we gaan stempelen!

Dit is de bedoeling:

Stempelen in een vorm. 
Maak een mask voor jezelf, in een vorm die jij mooi vindt.
Stempel in deze vorm (met mask) je bloemen, vlinders, ijsjes...etc.
Wanneer je je mask weg haalt, zie je het resultaat. Dit mag zowel met het positief als het negatief. Zie voorbeelden + filmpje op blog van Kara.

Voor mij was het best wel een uitdaging. Een echte stempelaar ben ik eigenlijk niet, zoals Nicole bv. die is daar een kei in! Maar uiteindelijk was ik wel tevreden met deze kaart en had verder ook geen tijd meer om iets anders te maken ;-)
Een heel oud setje nog van Clearly Besotted gebruikt. Prachtige stempels zijn het!


Ik heb gekozen voor de binnenkant van de mask en heb de knoopjes heel dicht tegen elkaar aan gestempeld, zodat de ovaal ook mooi zichtbaar wordt.


 Dit is het voorbeeld van Kara Vrabel!

In het midden vond ik het leuk de paspop te stempelen en daaroverheen de tekst die van dezelfde set komt.



Kon het niet laten de centimeter ook nog eronder te stempelen.
Het geheel gemat op een mooi bijpassend papiertje qua kleur en dit alles weer op een basiskaart.


Ook de binnenkant niet vergeten! ;-)

Marjan en Nicole hebben allebei echt prachtige voorbeelden gemaakt en zelfs beide uitwerkingen gemaakt, zowel positief als negatief!
Ook onze gastdesigner Colinda heeft ook twee voorbeelden gemaakt. Dus op ons Liftblog genoeg inspiratie!

De challenge duurt tot vrijdag 28 april 18.00 uur!

Heel veel plezier weer met liften!

Liefs Cornelie

6 opmerkingen

Kaartenkraam zei

Hele leuke kaart maar wel een moeilijke opdracht, zeker als je niet veel kleine stempels hebt.

groetjes van Ank

Rhodé zei

Heel leuk, Cornelie! Weer eens wat anders. Ik ga eens broeden op een ideetje.

Marjan zei

Weer een mooie kaart, Cornelie en een thema dat mij aanspreekt, omdat ik vroeger veel kleding zelf maakte voor de hele familie. Daar hoort die centimeter zeker bij, een leuk detail en een mooi kaartje! Xxx

Daphne zei

Wat een leuke challenge.
En wat een mooie voorbeeld.
Ik ben al aan het broeden op een idee.....

Angélique zei

Ook jouw voorbeeldkaart is e4g mooi. Je hebt zo mooi gestempeld en een mooie kleurencombinatie gekozen.

Colinda zei

Wat een mooie kaart, je hebt gezellige kleurtjes inkt gebruikt!! Leuk om het kader met de knoopjes te doen en de cm eronder!

Back to Top