Merry Monday!

Hoi!!

Merry Monday 12!

Echt leuk vind ik het deze uitdaging die ik met mezelf ben aangegaan. Ik pak echt alle materialen die ik heb en gebruik stempels die ik nauwelijks of nog nooit heb gebruikt en zo ontstaan er allerlei soorten en stijlen kaarten!


Afgelopen dinsdag had ik met Nadine afgesproken. Even een ochtendje bij kletsen en aan de freubel. Ik had thuis al wat gestempeld en mijn Copics mee genomen. Onder andere had ik dit schattige meisje gekleurd. Deze stempel heb ik al een hele tijd, maar nog nooit gebruikt. Daar moest verandering in komen, want ik vind het een hele leuke stempel!


Thuis hoefde ik deze alleen nog maar uit te knippen en op een kaart te verwerken.
De achtergrond heb ik met 2 stencils gemaakt. De stans Merry Chritmas paste precies om de zon en in deze stans paste weer precies zo'n shakerpouch. Hoe leuk ;-)


Nog wat glitteraccentjes op de cadeautjes en de tassen wat opgeleukt en als laatste nog wat sneeuwvlokjes.

Ik heb nog een aantal andere stempels van Pure Innocence, dus ik ga die er ook maar weer eens gebruiken voor een andere Merry Monday!

Geniet van deze nieuwe week!

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

Angélique zei

Oh, wat een schatje! En wat heb je er enorm veel diepte in gekregen, zo knap.
Ik vind het een supermooie kaart.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat mooi zoals je alles met elkaar gecombineerd hebt op deze prachtige kerstkaart Cornelie. Heel gaaf met die stralen erbij. Ook je labels uit de vorige post zijn weer leuk. Altijd genieten hier.
Lieve groetjes Miranda

Rhodé zei

Heel leuk! Het zijn inderdaad steeds weer heel andere kaarten die je laat zien. Maar dat is juist zo leuk. Ik zou die stralen niet zo gauw bij kerst bedenken, maar het matcht mooi met die stans! Op naar de volgende maandag;)

Anoniem zei

Supergave kaart Cornelie!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

GerJanne zei

Superleuk kaartje. En een goed initiatief om dingen te gebruiken die je al lang hebt, maar nog niet eerder gebruikt. Daar ben ik ook mee bezig. Je achtergrond met de twee verschillende stencils is verrassend leuk. NE natuurlijk het shaker gedeelte is tof!

Back to Top