Merry Monday

Hoi!!

Merry Monday 14!

Weer een nieuw kaartje en deze heb ik gemaakt met allerlei verschillende merken.
Mix & Match


De basiskaart beplakt met dessinpapier van MFT. Daarop een polaroid en de sterretjes achtergrond, ook van MFT. Het hertje is van Simon Says Stamps en heb ik gekleurd met Copics.
Kleine sterretjes in de shaker.


Joy is een set van Pink Fresh Studio. Een Hot Foil Plate met bijpassende stansen. Ik heb op dessinpapier gefoild en het foil heeft een zachte kleur en is wat transparant, dat vond ik wel een grappig effect.

Ik ben nog niet heel fanatiek aan het foilen, maar vind het zo af en toe erg leuk als toevoeging.

Is het geen poepie dat hertje ;-)

Geniet deze nieuwe week!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

Angélique zei

Je gaat goed met kerstkaarten, volgens mij heb je al een behoorlijke stapel.
Ook deze isweer leuk, het hert kijkt een beetje onnozel, heel grappig. Leuk dat je veel zachte kleuren hebt gebruikt.

Rhodé zei

Inderdaad een schatje, dat hertje! En ook hier wist je natuurlijk een shaker van te maken. Zo leuk! Dat Hot foilen is echt helemaal in, hè?! Mooi dat het zo subtiel een plekje op je kaart heeft gekregen.

Anoniem zei

Het is weer een dotje Cornelie…superleuk dit rendiertje!
Groetjes Ellen
Elkaar Greetingcards

Nancy zei

Hey Cornelie,
Wat een super leuke shakerkaart maakte je deze week weer!
Leuk, die fotokader als schudgedeelte en ja, het hertje is een cutie!
Liefs,
Nancy

Back to Top