Swap Saturday!

Hoi!!

De laatste post alweer met dit pakket vol zoetigheid ;-) Met deze keer als thema:

'Coloring on Dark Paper'

Alweer een hele poos geleden dat ik deze kaart heb gemaakt. Voor degene die Cloud9 Crafts volgen geen nieuwe kaart meer, maar het liep allemaal even anders en daarom al eerder daar gepost en wat later hier. Ach, dat mag de pret niet drukken toch?!

Het kleuren op donker papier trekt mij altijd, want ik vind de kleuren altijd zo mooi uitkomen, dus dat leek me een mooie uitdaging eens te proberen ;-)


De ijsjes heb ik met de Masking techniek getsempeld en daarna met potloden gekleurd.
Met de witte gelpen wat accentjes gegeven.


Hé Sweetie heb ik geheat embosst.

Daarna een Infinityshaker gemaakt met al die leuke gekleurde balletjes. Lijkt net discodip toch?!

Kon ik het niet laten er toch nog eentje te maken. Het idee om een rand te maken met zwart cardstock en dan de stempel over te laten lopen in wit cardstock popte ineens in mijn hoofd.
Het effect vind ik verrassend! 


Als eerste heb ik in mijn MISTI de 3 ijsjes op wit cardstock gestempeld. De stempels laten zitten, zodat ze op precies dezelfde plek komen te zitten als op het witte gedeelte.
Een strook zwart cardstock gesneden en deze over de 3 ijsjes heen gelegd om te kijken waar ik deze wilde hebben.
Daarna de isjes afgeplakt met een post-it. Dit schijnt door, dus makkelijk om te bepalen waar je de zwarte strook weer wilt neerleggen. Maar ik had ook op de afmetingen van mijn MISTI gelet ;-)
Met de witte stempel inkt van Hero Arts heb ik daarna de 3 ijsjes op het zwarte cardstock gestempeld.
Goed laten droegen!
De ijsjes gemaskt en de achtergrond licht geblend voor iets meer kleur.


Mijn kleurpotloden erbij gepakt en lekker gaan kleuren, waarbij ik eerst de witte afbeeldingen kleurde en daarna de zwarte en daarbij dezelfde kleuren gebruikte.
Iedere keer even de zwarte strook neerleggen of het een beetje mooi doorliep.
Toen ik klaar was met kleuren heb ik een heel dun strookje dessinpapier onder de zwarte strook geplakt.
Ik vond het wel grappig staan ;-)
Wat accentjes met de witte gelpen. De tekst had ik al als eerste gestempeld, zodat ik goed wist hoeveel ruimte ik had om de ijsjes te stempelen.
Het zwart is best aanwezig en om het geheel iets vrolijker te maken heb ik met Pearlmakers allemaal Sprinkles gemaakt. Dat ook weer goed laten drogen.
Ik heb dit nog niet eerder gezien en ik vond het best een tof resultaat zo. 
Wat vinden jullie, ik ben eigenlijk best wel benieuwd ;-)


Heel nieuwsgierig wat Nicole heeft gemaakt, die had ook al een leuk ideetje...ben heel benieuwd! Klik!


Volgende maand gaan we weer met een nieuw pakket van start, heel veel zin in!
Gezellig weekend.

Liefs Cornelie


5 opmerkingen

Angélique zei

Wauw, wat een gave kaarten allebei! Kleuren op zwart vind ik ook mooi, heb het zelf nog niet echt uitgeprobeerd op een kaart. Het half-om-half kleuren op de tweede kaart vind ik geweldig leuk uitpakken, heel goed bedacht van je.

Rhodé zei

Prachtige kaarten! Ik vind dat je de koek van de hoorntjes zo mooi gekleurd hebt! Het idee van je tweede kaart heb ik ook nog nooit gezien. Origineel en erg leuk.

Marjan zei

Net bij Nicole gekeken, tuurlijk ook bij jou! Zo leuk die ijsjes tegen het donkere papier, wat geeft dat een ander effect hè? ik hou ervan! Ook je tweede kaartje is gaaf, leuk idee zo die ijsjes!

Kekke Kaarten zei

Jij hebt ook al van die originele, prachtige creaties gemaakt! Ik zou het ook best een moeilijke opdracht vinden hoor maar je hebt het prachtig opgelost. En er dan ook nog 2 creaties mee weten te maken. Tof gedaan Cornelie.
Groetjes, Gerjon

nicolevb zei

Wat maken jullie beide toch mooi originele kaartjes met jullie pakket
Erg mooi en inspirerend

Back to Top