Doodlebug Get well Cards!

Hoi!!

De spulletjes van Doodlebug blijven mij altijd trekken. Niet alle lijnen, maar wel vaak ;-)
De lijn 'Happy Healing' is er ook weer zo eentje en altijd bruikbaar. Voor beterschapskaartjes, maar ook voor mensen die in de zorg werken. De shaker pilletjes vond ik echt té leuk! 


Ik heb de Mason Jar Add-On van Lawn Fawn gebruikt om het flesje voor de pillen te maken. Met het zilveren dekseltje net echt ;-)


Er horen dan ook altijd van die schattige epoxy stickertjes bij. Deze heb ik op het labeltje en op het potje gebruikt.
Het achtergrond papier is mooi subtiel en door het Vellum in het frame, nog zachter. De tekst is van My Favorite Things en heb ik met heat embossing gemaakt.


Tijdens het maken van dit kaartje kwam ik ook het stickervel tegen in het 12 x 12 pakket.
Deze is op zichzelf al zo schattig. Heel veel meer hoeft dan ook niet, vind ik.


Het shakerframe gemaakt en royaal met pilletjes gestrooid ;-)
Even om het geheel te breken, heb ik uit papier nog pleistertjes geknipt en van een laagje Glossy Accents voorzien.


Heel eenvoudig, maar O, zo vrolijk ;-))


#useyourstuff roep ik dan wel eens. Nou, dat doe ik dan ook ;-)

Gezellige avond allemaal. Wat is het al vroeg donder hè?!
Snel de kaarsjes aan!

Liefs Cornelie

 

Geen opmerkingen

Back to Top