Verjaardag Cloud9 Crafts!

Hoi!!

Vandaag is de 6e verjaardag van Cloud9 Crafts , dat betekent een feestje!!
Vandaag aan het werk, met cadeautjes, deze kaart en allemaal leuke acties op de website, een give away op Instagram en natuurlijk feestelijk ingepakte pakketjes!


Ik heb voor bloemen gekozen omdat ik een vaas met kunstbloemen ga geven. Echte planten doen het niet zo goed in de nieuwe ruimte en om het toch een beetje gezellig te maken, dacht ik aan kunst bloemen. Vandaar deze kaart!


De Jar is van Lawn Fawn en heb ik uit cardstock gesneden. Met een laagje Vellum lijkt het net alsof er water in zit. De bloemetjes heb ik gemaakt met de set met de narcissen van Lawn Fawn gebuikt. 
De kleine gedeeltes heb ik gebruikt om aparte bloemetjes van te maken. Het paarse bloemetje heb ik gemaakt met de set Little Flower.


Kleine details met een zwarte fine liner gemaakt, Glossy Accents en hier en daar wat blenden.
Het tekstje op de set komt van 'Special Delivery', het strikje gemaakt met zwart twine.


Aan de binnenkant nog een verrassing gemaakt met honingraat papier en allerlei blaadjes en Vellum.
Gewoon een gezellige verrassing aan de binnenkant van de kaart als je deze openslaat!


Heerlijk weekend allemaal!

Liefs Cornelie

1 opmerking

!neke zei

Hele gave kaart !!!!

Back to Top