Liftchallenge #191!

Hoi!!

O, en toen was het ineens weer herfst. Hebben jullie ook zo genoten van de nazomer! Heerlijk, wat een weertje! Maar nu is het echt weer om je knutselhoek in te duiken en een leuke liftkaart te maken, want Nicole heeft iets leuks gevonden!

De bedoeling is:

Gebruik een donkere achtergrond met daarop een witte geëmboste afbeelding en gekleurde die-cuts.


Ik ben aan de slag gegaan met de leuke set van 'The Greetery' en heb de honingpot met witte embossingpoeder op zwart cardstock gestempeld. Het dekseltje heb ik gestempeld op Kraft cardstock, net als het honinglepeltje. De honing op het lepeltje heb ik gemaakt met Pearlmaker.

Het inspiratievoorbeeld is van Dawn Mc Vey.



Op de achtergrond heb ik een honingraat papiertje gebruikt, deze heb ik nog een keer gekregen van Danielle! De basiskaart is lichtgeel, weer eens wat anders, maar vond dat er wel leuk bij.


De bloemen zijn van Memory Box en de bijtjes horen bij de set met de honingpot.
De tekst is weer van MFT en zo werd het weer een mooie mix van merken.
Voor mij echt iets anders dan ik anders maak en dat maakt Liften dan weer zo leuk, het brengt je weer eens op andere ideeën!

Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden en ermee aan de slag gaan. Je kunt je kaart linken tot 

vrijdag 18 oktober 18.00 uur!

Heel veel plezier en kijk zeker nog even op ons Liftblog om de prachtige kaartjes van de andere te bekijken voor nog meer inspiratie.

Liefs Cornelie

Geen opmerkingen

Back to Top