Workshoppie van Johanna!

Hoi!!

Afgelopen weekend met het feestje van Nadine, gaf Johanna ook een workshop. Zij is een kei in laagjes en watercolor! Altijd leuk een workshop van haar te volgen!
Naar aanleiding van een voorbeeld van haar hand hebben we met eigen materialen en natuurlijk foto's die we wilden scrappen, zelf een Lay Out gemaakt. Zo leuk om te doen!


Ik wilde onze lieve Moppie vastleggen. Zo'n onwijze lieverd! Ik ben echt dol op dat beest, echt een onvoorwaardelijk vriendje ;-)


Tja en dan gewoon doen...niet te veel denken. Ik had naar aanleiding van de foto's ook wat snijmallen meegenomen, stickertjes, alfabet stickers en de witte bloemen kregen we van Johanna, wat weer, supertoevallig, bij mijn papier paste, leuk!


Ik ben soms jaloers op dat poezenbeest. Goh, wat kunnen die toch heerlijk slapen!
Het kleine fotootje was een komisch moment. We konden hem nergens vinden en wisten zeker dat hij binnen was. Overal kijken, roepen...niet te vinden.
Totdat ik in de keuken was en hem bovenop het keukenkastje in het broodmandje zag liggen.
Dat vind ik nu zo leuk aan katten. Heerlijke eigenwijze beesten! ;-)


Thuis kreeg de Lay Out gelijk een plekje in de wissellijst. Kunnen we genieten van onze Moppedop!

Nadine gaf nog een workshop boekje maken. Zó leuk, maar deze moet ik nog afmaken, dus deze komt later. Zelf gaf ik nog een shakercard workshopje en deze kaart laat ik zondag 25 augustus zien. 
A.s. zondag heb ik eerst nog een andere ;-)

Heel fijn weekend voor iedereen!

Liefs Cornelie

2 opmerkingen

Daphne zei

Haha, die foto in dat mandje.
Net of Moppie zegt "joehoe, hier, hier ben ik. Kijk eens omhoog, hiehierrrrr. Ja, hallooooo, ik ga echt dit mandje niet uit om te zeggen waar ik ben hoor, kijk maar gewoon goed."
Wat een mooie lay-out heb je gemaakt, het is een mooie creatie, echt 1 die het verdiend om ingelijst te worden.

GerJanne zei

Wat een leuke LO en heel mooie en grappige foto van jullie Moppie! Die verstopfoto is en heel dierbare, dat snap ik!
Onze Guus zei vroeger eens: Ik wou dat ik een poes was, dan kon ik overal liggen en de hele dag slapen! Hahahaha, ik lees bij jou bijna hetzelfde!

Back to Top