Merry Monday!

Hoi!!

Yeehhhh!!! Het is gelukt! Mijn eerste kerstkaart van dit jaar. Vorige jaar was ik zo goed bezig en dit jaar kon ik maar niet op gang komen en was er ook elke keer wel weer iets anders. 
Maar nu had ik tijd en inspiratie. Yes!


Ik wilde iets maken met de postzegel die van Waffle Flower. Wie heeft h'm niet? En anders wel van een ander merk inmiddels. Dat was nou net het punt. Ik viel gelijk als een blok voor dat ding. Blijkbaar was ik niet de enige en heel internet werd er mee overspoeld....ik weet dan niet meer wat ik moet maken. Voor mijn gevoel is alles al gedaan. Dus lag die maar te liggen... Tot nu!
Gewoon lekker ermee aan de slag en doen wat mij leuk leek.


Eerst de vlakken geblend met het bijbehorende stencil. Dat vind ik echt een toffe. Simpel, maar zo mooi om strakke vlakken te krijgen en dan die witte postzegelrand!
Ik heb Distress Oxides gebruikt, omdat ik daarna ook nog met stencils eroverheen wilde blenden en met Oxides lukt dat altijd zo goed. De kleuren Milled Lavender, Speckled Egg en Stormy Sky voor de vlakken. Toen heb ik een stencil van Lawn Fawn gepakt met de kerstrozen erop. Deze met Victorian Velvet en ook weer de kleurtjes van de achtergrond.


Rechtsbovenin het vlak nog een beetje Bokeh effect gemaakt met witte inkt en een ander stencil van Waffle Flower. Rechts onderin een tekst gestempeld en ook postzegel stempel XL, ook van Waffle flower. Het vogeltje is van Avery Elle en heb ik gekleurd met Copics. Allerlei kleurtjes door elkaar en nog wat stipjes met een fineliner en met de witte gelpen. 
Het brievenbusje is van MFT en heb ik wat flopjes en kerstgroen uit laten steken. Nog wat sequins voor de bling en het hartje.

Zo lekker mee bezig geweest! Er borrelde gelijk alweer een ander ideetje met de postzegel stans ;-)

Een hele mooie nieuwe week!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

Angélique zei

O, zo leuk met die brievenbus! De kaart zelf if prachtig geblend en het vogeltje zo schattig, een superleuke kaart Cornelie!

Daphne zei

Wat een mooie kaart is dit.
Soms is het best om gewoon te gaan zitten en te beginnen dan komt de rest vanzelf.
Heel erg mooi.
Het vogeltje is een blikvanger en de brievenbus vind ik heel leuk bedacht op deze kaart.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oooh, ik ben meteen verliefd op deze kaart Cornelie. Wat een pláátje met die mooie kleuren en dat schattige vogeltje 💖. Ook die brievenbus met takjes en brieven is helemaal leuk. Geweldig zo mooi.
Lieve groetjes Miranda

Rhodé zei

Heel leuk en weer eens wat anders. Het hoeft niet altijd rood en groen te zijn voor kerst, hè?! En ook net een wat ander thema. Heel mooi in jouw 'eigen' kleurtjes. Ik ben nu natuurlijk reuze benieuwd naar je volgende kaart met deze stans...!

Back to Top