Sunday Shaker!

Hoi!!

Zoals ik gisteren al vertelde, hebben dit weekend een leuk feestje van Nadine!
Dit kaartje maakte ik bij het cadeau, wat we samen hebben gegeven.


Deze die-namics zijn van My Favorite Things. Het frame, maar ook de XO en de mond.
De mond heb ik geblend met Oxide Inks en ook nog wat kleur gegeven met potloden.
Ook nog wat streepjes met een witte gelpen.


Het frame werd een shakerframe met Vellum. Het shakermateriaal zijn allemaal hartjes, mondjes en een schepje glitter. De critter is van Clearly Besotted en moest erbij, want Nadine is echt een kei in knippen!
Deze set is er niet meer, maar wel een toffe variant van MFT, ook van dezelfde designer als van CB.
De tekst met Stazon gestempeld en is ook van MFT.




Geïnspireerd door Kristina Werner heb ik ook een eigen envelop gemaakt. Dat doe ik wel vaker, maar dan gebruik ik dessinpapier. Nu heb ik deze gesneden uit Neenah cardstock. Mooi en stevig papier, wat je goed kunt blenden, maar ook je Copics op kunt gebruiken.
Ik heb het stencil met de ballonnen van MFT gebruikt en deze geblend met Oxide Inkt.
Het notitieblaadje is een stempel van Hero Arts.
De ballon links boven heb ik gemaakt met een glitterpasta en kleur gegeven met sprays. Was voor mijn een beetje uitproberen. Niet helemaal perfect geworden, maar wel leuk ;-) Dus deze ballon glanst een beetje. De touwtjes met een zwarte fineliner getekend.

Wij genieten nog een dagje in het 't Scrap Ateljeetje en hopelijk komt er nog wat uit mijn handen vandaag. Ik ben bezig met een boekje met foto's van Rob & Tim in Zweden.

De basis is klaar...nu de rest nog!

Geniet van je zondag,

liefs Cornelie

2 opmerkingen

Ellen zei

Superleuk gedaan!

Rhodé zei

Echt een supergave kaart! Als ik MFT was, zou ik jou gelijk als desginer vragen. Alles klopt aan deze kaart. En zo leuk dat je weer allemaal details hebt weten toe te voegen. De bijpassende envelop is ook al zo leuk. Jij vindt het niet perfect met die pasta, terwijl ik juist ging inzoomen om te kijken hoe je zo'n mooi effect hebt weten te creëren. Maar vaak zie je zelf allerlei gebreken die een ander helemaal niet ziet. Fijne dag verder!

Back to Top