Scrap Feestje!


Hoi!!

Vandaag heb ik, samen met nog een aantal andere meiden, een heel leuk feestje van Nadine, ter ere van haar verjaardag.
We zijn uitgenodigd bij het 't Scrap Ateljeetje om daar haar verjaardag te vieren. Supertof natuurlijk!!
Johanna had een leuk idee om met de favoriete kleurtjes van Nadine, naar aanleiding van een Moodboard, een kaart of een Lay Out te maken. Goed idee!!
Ik hoefde niet lang na te denken dat ik een Lay Out wilde maken. Best spannend voor iemand die daar een kei in is. Ik moest ook best even nadenken hoe ik dit wilde aanpakken...
Uiteindelijk bedacht ik om een selectie te maken van de dingen die ze graag doet en lief heeft. Dat zijn er nog veeeeel meer als hier op mijn Lay Out staan, maar het is een selectie ;-)


Als eerste heb ik een aantal foto's klein uitgeprint. Daar ben ik met het Moodboard erbij, mee gaan schuiven totdat ik tevreden was. Ik heb natuurlijk de kleuren gebruikt, maar ook de vlakverdeling. Het hart heb ik terug laten komen. De ballonnetjes op het Moodboard is een tekstballon geworden. Happy Birthday vind je terug op de kaart van Nadine. De drip heb ik terug laten komen door middel van splatteren op de achtergrond. De schaar heb ik erbij gemaakt en ook de streepjes, door middel van stukjes papier. Natuurlijk mijn eigen handtekening d.m.v. het shakerframe.

 Het Moodboard.

De tekst 'Becauce it's fun to Create' is haar Blognaam en blijf ik leuk vinden. Zo heb ik Nadine ook leren kennen, dus deze moest verwerkt worden. Ik heb dit gemaakt met mijn Cricut en vinyl gemaakt, maar ook met alfabet dies en een stempeltje.


Het polaroid frame om haar twee liefste te accentueren. Verder allemaal tekstjes met de DYMO tang gemaakt. Haar favoriete zwart/wit papiertje gebruikt en ook nog papier van Masterpiece Design, het roze met de tekst, omdat ze daar in het team nu zit.


Verder kleine details van een eyelat, touwtje, stickertje van een fototoestelletje, een potlood uitgesneden met een die-namic, hartje strikje...


Zo ontzettend leuk om te maken. Ik ben erg benieuwd wat ze er van vindt.
De andere meiden hebben ook iets gemaakt, dus superleuk allemaal!
We hebben samen een cadeau gegeven en daar heb ik nog een kaart bij gemaakt. Die laat ik morgen, op mijn blog, zien.

Om 10.00 uur geef ik een workshop. Deze kaart komt binnenkort ook nog op mijn blog.
Daarna geeft Johanna een workshop met een Lay Out en Nadine sluit af met een boekje!

Daarna gaan we met zijn allen nog uit eten. Heel erg veel zin in!

Dus later nog meer ;-)

Heel fijn weekend!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

Ellen zei

Top!!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie layout is dit geworden en zo gaaf zoals je er heel veel persoonlijke dingen op verwerkt hebt Cornelie. Sowieso vind ik dit ook een hele mooie kleurencombinatie en leuk dat je ook jouw "handelsmerk ", een schudgedeelte, erop gemaakt hebt.
Ze gaat dit vast helemaal geweldig vinden en ik denk dat jullie een superleuke dag gaan hebben!
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Cornelie! Wat een feest zeg! Ontzettend leuk om zo je verjaardag te vieren! En als genode gast iets leuks maken is jou zeker toevertrouwd. Je hebt een schitterende LO gemaakt met allerlei persoonlijke dingen van Nadine en natuurlijk haar lievelingskleuren combi....

Rhodé zei

Dat moet wel een droomfeestje geweest zijn! Knutselen, friends en kletsen: de perfecte combi.
Je lay-out is prachtig en past heel goed bij Nadine. Leuk dat je je eigen 'handtekening' erop hebt weten te zetten.

Back to Top