Beautiful Trees!

Hoi!!

Vandaag heb ik weer een Lay Out. Deze keer heb ik 3 bij elkaar horende pagina's gemaakt.
Doordat het deels transparant is, kun je dat ook zien.
Het eerste gedeelte is een pocket page van 4"x 8" inch. 
Daarin heb ik twee foto's op maat afgedrukt en de middelste pocket gevuld met sequins. Deze pocket geseald met de Fuse. Voor dit soort dingen echt perfect!
In de randen waar de gaatjes in zitten heb ik nog kleine strookjes papier geschoven, om alles goed bij elkaar te laten passen. Nog een cirkel met een hartje en klaar.


De pagina daarna is een Vellum blad van 6 x 8 inch. Gesneden met de die van Masterpiece.
Daar heb ik allen de letters met wit cardstock opgeplakt, die dan weer net onder de eerste pagina vandaan 'piepen'. Het effect van Vellum blijf ik altijd zo mooi vinden!


De laatste en 3e pagina daar draait het dan allemaal om. Deze boom was zo prachtig en die wolken, die leken er allemaal naar te wijzen!


Dus deze moest gescrapt worden! De basispagina is weer van Masterpiece.
De rondjes weer gebruikt om de gaatjes te verstevigen en het staat ook leuk.
De foto had niet veel nodig, dus ik heb maar een paar diecuts gebruikt van Masterpiece. De tekstjes zijn ook leuk te gebruiken en de labels kun je zelf wat op schrijven.

De wolken zijn van Lawn Fawn en dat vind ik dan zo leuk om de kaarten en scrap hobby met elkaar te combineren!

Dit is weer een pagina voor in mijn zwart-witte Planner. Voor mij geen planner, maar een scrapbook. Ook goed ;-)

Ontzettend veel plezier heb ik erin! Heerlijk.




 

2 opmerkingen

GerJanne zei

Ik ben niet chauvinistisch, maar Drenthe is wel mooi! En jij hebt een schitterende boom gefotografeerd! Als je wandelt op het Dwingelderveld word je ook op dit soort exemplaren getrakteerd. Je lay-out is gaaf!

Daphne zei

Nederland is zooooo mooi.
Wat heb je je heerlijk creatief uitgelaten zeg wat een mooie lay-out is dit.

Back to Top