Happy Birthday Nadine!


Hoi!!

Vandaag is de verjaardag van Nadine. 
Al heel wat jaartjes maak ik traditiegetrouw een kaartje in haar favoriete kleuren, 
Natuurlijk ook dit jaar!


Nee, je ziet het goed, geen shaker ;-))
Een poosje geleden was ik met Marjan naar Doe a Ding en daar heb ik een embossingfolder van Altenew gekocht.  Deze wilde ik voor de kaart van Nadine gebruiken, dat werd de achtergrond, nadat ik deze had geblend met Distress Oxide Inks. 
Ik heb de kleuren Kitsch Flamingo, Seedles Preserved, Milled Lavender en Hickory Smoke gebruikt. 
Het zwart heb ik gemaakt met Memento Ink, omdat ik de zwart van de Distress Oxides niet echt zwart vind.


Dit geheel op glitterpapier geplakt voor een feestelijk randje.
Het frame is van My Favorite Things en heb ik uit cardstock met een glitter bloemetje gesneden. Al zo oud als de weg naar ;-)
De tekst van Paper Trey Ink is ook al een oudje, maar blijf ik mooi vinden en paste precies in dit frame, I like! 


Voordat ik het frame ging opplakken heb ik eerst een organza lint om de basis geknoopt. Ik heb een zwak voor mooi lint en omdat cadeaus inpakken ook een hobby van mij is, heb ik heel wat soorten op voorraad. De kleur matchte zo goed en dat transparante vind ik altijd erg mooi!


De tekst plakte ik op de kaart en het frame met 3D tape, net ietsje hoger.
De rozet van Pink Fresh weer gebruikt en een bedel in het hart geplakt. Dit is weer van mijn sieradenhobby, en het oogje heb ik eraf geknipt en de scherpe randjes eraf gevijld.
Het geheel kwam op een witte basiskaart en natuurlijk ook nog de binnenkant in stijl ;-)

Nadine gaat haar verjaardag op een hele leuke manier vieren...
Daarover later meer!

Gezellige dag,

liefs Cornelie

3 opmerkingen

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele mooie kaart, de embossing folder is ook mooi.
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart voor Nadine in hele mooie kleuren. Die tekst is gaaf! Mooi vorm gegeven ook. Je hebt alles mooi op elkaar afgestemd Cornelie, helemaal leuk weer.
Lieve groetjes Miranda

Rhodé zei

De embossingfolder komt mooi tot z'n recht op deze kaart. Knap hoe je geblend hebt van roze naar zwart. Ik vind het echt een kaart die bij Nadine past.

Back to Top