Sunday Shaker!


Hoi!!

Deze maand werd Yuki 40, dus dat moest wel een beetje een speciaal kaartje worden vond ik ;-)
Ik had al eens eerder op Pinterest zo'n Pop Up kaart gespot, zoiets wilde ik maken!
Hier is de link naar de video met uitleg hoe deze te maken. Misschien ook eens leuk om te doen.


De verrassing is natuurlijk het moment dat je de kaart opent! En toen ik de frames in het voorbeeld zag, wist ik dat dat shaker frames bij mij zouden worden natuurlijk! ;-)


Het folded gedeelte kun je duidelijk vinden in het filmpje. Niet te zwaar cardstock gebruiken, omdat het geheel opgevouwen best heel dik wordt en je wilt er natuurlijk ook nog dingetjes in en op plakken.
Ik heb dit ook minimaal gelaten, omdat de kaart anders niet meer goed zou sluiten, maar ook het vlindertjes papier is al druk genoeg van zichzelf. Beetje balans ;-)
De sluiting heb ik gemaakt met twee kleine magneetjes.


Het papier is van Photoplay en precies de kleurtjes die Yuki zo mooi vindt.
Het acetate voor de shakerframes is van Doodlebug en heeft geleurde dots. Dat is gelijk al een feestelijk gezicht. Samen met de shakertjes compleet ;-)


Op de flap de prachtige tekst van Simon Say's Stamps, zo mooi! Ook de grasborder hieraan vastgemaakt, waar de 'ballon bloemen' in staan.
Om de vlindertjes van de binnenkant terug te laten komen heb ik ook twee vlinder ballonnen gemaakt. 
Alles uit wit cardstock gesneden en met Distress Oxides geblend. Overal een gezellige embellishment op geplakt. Een paar kleine witte wolkjes, de stelen van de bloemen met de blaadjes, ook geblend en nog wat Serpentine uit glitterpapier.

Erg leuk om te maken!

Fijne zondag allemaal,

liefs Cornelie 

4 opmerkingen

Angélique zei

Een heel leuke, lieve kaart, mooi gemaakt.

Rhodé zei

Ik zie je al helemaal bezig met deze kaart. Het maken was vast al een feestje op zichzelf! Op deze kaart kun je lekker veel kwijt. Superleuk ook hoe je de voorkant bedacht hebt, met het gras op de onderste flap en de ballonnen die in het gras staan juist op de andere flap. Echt een prachtige, feestelijke kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijke felicitatie-kaart en zo leuk dat je een schudgedeelte hebt gemaakt van het pop-up gedeelte Cornelie. Heel mooi die zachte kleurtjes en de kaart is aan alle kanten een plaatje om te zien. Ik wil nog even iets leuks vertellen. Ik had bij Cloud9 crafts die leuke summer release gekocht van sunny studio stamps. Nu had ik een kaart met de big panda gemaakt en heeft Mendi van Sunny studio stamps gevraagd of ze hem mag delen op een aankomend "sunny saturday share" blog post. Op mijn blog/Facebook/instagram had ik ook Cloud9 Craftstore vermeld dus wilde ik dit toch even met jou/jullie delen 😊.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
dit model heb ik ook al een paar keergemaakt, maar nog nooit met een schudgedeelte. Zoiets kan alleen jij verzinnen, denk ik. Echt geweldig leuk idee! De lieve kleurtjes doe de rest...Yuki zal hem ongetwijfeld heel gaaf gevonden hebben

Back to Top