Vakantie!

Hoi!!

De afgelopen 3 weken hebben wij heerlijk vakantie gehad! Morgen is het weer over met het goede leven en ga ik weer aan de slag. Even schakelen hoor, dat wel, maar als ik er ben, is het goed!

We hebben het heerlijk gehad en hebben heel veel soorten weer gehad, maar over het algemeen, heerlijk vakantieweer, waarbij we lekker buiten konden leven, de hele dag de deur open, blote voetjes, lekker fietsen, buiten eten, ik word daar zo gelukkig van!

We hebben van alles gedaan, maar ook niets, beetje luieren, slapen, vooral in het begin.

We zijn ook 10 dagen naar Drenthe geweest en als het kan, neem ik altijd iets creatiefs mee. In dit geval wilde ik graag tekenen en ook kleuren. Tekenen vind ik ontzettend leuk om te doen, deed ik vroeger ook wel, maar nu ontbreekt het me vaak aan tijd. Maar dat was nu geen excuus! ;-)


Ik heb de kleurboeken van Rita Behrman en daar stond een soortgelijke gellyfish in, ik zeg altijd jellyfish, want kwal, vind ik maar niets. Deze dieren vind ik namelijk altijd zo sierlijk en de kleuren vaak prachtig, dus deze wilde ik graag tekenen. Nagetekend met wat eigen inbreng. Ik ben geen natuurtalent, maar ik heb er enorm veel plezier in en het is zo ontspannen om te doen! 
Opgezet met potlood en daarna met een zwarte fineliner overgetrokken.


Toen mijn kwasten en waterverf erbij gepakt en lekker gaan kleuren.
Waterverf geeft altijd zo'n mooi effect, vind ik!

Ook nog lekker zitten kleuren. Niet nadenken en lekker kleuren met mijn potloden. Deze tekening heb ik op Etsy gekocht van 'Agotapopillustration'. Zij tekent zo goed en leuk! 


Nou ja, zo dus, nog zo'n hobby van me, haha, ik heb er te weinig ;-)
Nee hoor, heerlijk, ik geniet er enorm van!

Maar goed, tjop tjop, morgen weer aan het werk! Over met de pret.

Tot later!

Liefs Cornelie

2 opmerkingen

GerJanne zei

Hey Cornelie, je klinkt lekker uitgerust! En dat tekenen doe je mooi en natuurtalent of niet, hij is uniek en goed gelukt! Ik doe het je niet na...
Veel werkplezier weer, want dat is toch ook (bijna) een hobby van je!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat je zo genoten hebt en wat heb je die jellyfish mooi getekend én ingekleurd met aquarel, prachtig, dat kan ik echt niet en heb veel bewondering voor mensen die dat wel kunnen. Het "snoepboeket" heb je supermooi ingekleurd. Hele mooie kleuren vind ik. En genieten van de hobby, dat is het allerbelangrijkst.
Lieve groetjes Miranda

Back to Top