Sunday Shaker!


Hoi!!

In de maand augustus loopt de challenge 'Rainbow Hues'
bij Cloud9Crafts. Dit is mijn inspiratievoorbeeld en tegelijkertijd mijn Sunday Shaker voor deze week.
Regenboog is altijd goed en altijd leuk. Heerlijke kleurtjes en altijd vrolijk!
Ik wilde graag iets maken met de embroidery hoop van Lawn Fawn.
Dus als eerste stansen en borduren. Best een ontspannen klusje ;-)


Het leek me leuk om hier een shakertje van te maken. Even bedenken hoe ik dat zou doen.
Van de 'Hoop' heb ik een shakerframe gemaakt, door twee keer een acetate velletje te gebruiken. Deze heb ik weer met dubbelzijdig tape op het borduurwerkje geplakt.


Door de woodgrain 'Hoop' koos ik voor een Kraft basiskaart.
Hierop heb ik met een stencil van Lawn Fawn dezelfde kleuren geblend als van de geborduurde regenboog. Dit heb ik gedaan met de kleuren Oxides:
Lumberjack Plaid, Wilted Violet, Peacock Feathers, Twisted Citron, Moved Lawn en Squeezed Lemonade. Ik vind de kleuren van Oxides zo mooi uitkomen op Kraft papier!
Bij iedere kleur heb ik de overige banen afgeplakt met Masking Tape en voordat ik het stencil weghaalde voor de volgende kleur, eerst nog even splatteren met eenzelfde tint glansverf van Kuretake.


De tekst is van Spellbinders, gestempeld met Versafine, black Onyx, nadat ik het onderste gedeelte had geblend met witte inkt van Hero Arts.
Nog twee strookjes papier. Een van een blokje van Lawn Fawn en nog een strookje glitter cardstock. Om het een beetje speelser te maken heb ik een stukje twine met een echte naald op de kaart geplakt.

Een bijpassende envelop gemaakt en de stencils van Lawn Fawn gebruikt. Daarna met een zwarte fineliner gedoodled.


Nog een kort filmpje hoe ik deze enbvelop maakte met de Sizzix Score Board.




Echt weer een heerlijke kaart om te maken. Volgens mij zeg ik dit heel vaak, hihi ;-)

Geniet van jullie zondag! Wij gaan vanavond ergens een hapje eten. Het onze trouwdag, dus dat gaan we even vieren!

Liefs Cornelie

7 opmerkingen

Rhodé zei

Het is maar goed dat je geniet van het maken van je kaartjes! Het is ook zo'n leuke hobby. Je kaartje is weer erg leuk geworden. Die embroidery hoop is zo schattig en kun je natuurlijk op heel veel manieren gebruiken.
En natuurlijk gefeliciteerd met je trouwdag! Geniet van deze dag!

Daphne zei

Wat een leuke, creatieve ideeën heb jij toch!!
Héél erg leuk, deze kaart.

Daphne zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag, wij hadden dat gisteren🥰

Ellen zei

Super kaartje weer met een mooie flop…leuk gedaan!
Gefeli met jullie trouwdag!
Groetjes Ellen

Colien zei

Allereerst proficiat met jullie trouwdag!
En wat een toffe shaker is het weer, zo'n leuk idee op deze manier uitgewerkt! Ook je lay-out hieronder is heel geslaagd, prachtige pagina in de wissellijst!
grtz Colien

GerJanne zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Tuurlijk, alles vieren, he!?
je kaart is leuk en vrolijk en ik moest echt even nadenken of ik ooit een kaart met borduur bij jou had gezien....Maar de regenboog is tof!!

Cornelie zei

Ha ja, je hebt gelijk! Vier het leven. Nee niet vaak borduren, 1x eerder in ieder geval, ook met de regenboog en klavertjes.

Back to Top