Thank You!

Hoi!!

Ik wilde nog een bedankkaartje sturen naar Nadine. Het was zo ontzettend leuk, het weekend, dus heb ik dit kaartje voor haar gemaakt.
Het ideetje had ik al in gedachten, en ik vond dit wel een kaartje voor Nadine.


De basis weer van Waffle Flower en ik heb deze nu zonder het stencil geblend met 
Speckled Egg.
Daarna het prachtige stencil van Simon Says Stamps met de bloemen en nog wat splatteren.


Een stempelset van Waffle Flower met kleinere postzegel stempels. Erg leuk voor de details.
Het hartje is van Doodlebug.
'Thank' is een oudje, weet niet meer welk merk en heb ik uit glitterfoam gesneden.


De bloem is van Clearly Besotted en heb ik met de hand uitgeknipt. Expres wit gelaten omdat de achtergrond al druk genoeg is.
Wat sequins voor de bling natuurlijk, de bloemenstempel nogmaals aan de binnenkant gestempeld en  ook nog een bijpassende envelop gemaakt.
Benieuwd wat ze er van vindt!

Gezellige dag!

Liefs Cornelie

3 opmerkingen

Rhodé zei

Ah, dit was dus je andere idee met de postzegelstans. Heel leuk om over het hele postzegelvel heen te stencillen. Het hartje in de poststempel vind ik weer echt zo'n leuk detail van jou!

GerJanne zei

Gaaf! Mooi om die bloem wit te laten. Staat mooi tegen de gekleurde achtergrond en zo komt het allebei tot zijn recht!

Marjan zei

Mooi, Cornelie! Vind het wel echt ook iets voor Nadine, deze stijl! Fijn dat het zo gezellig en leuk was, even lekker samen met jullie gezamenlijke passie bezig!

Back to Top