Sunday Shaker!

Hoi!!
Inmiddels is het alweer 2 weken geleden dat Nadina haar Scrapfeestje gaf. Wat hebben we een heerlijk weekend gehad!
Zaterdag schoven nog drie meiden aan en hadden Nadine, Johanna en ik een workshop voorbereid.
Natúúrlijk had ik een shakercard voorbereid ;-)


Een basiskaart met een mooi papiertje van Lawn Fawn. Daarop een rectangle waaruit ik weer een 
Peek-a-Boo cirkel had gesneden. Daarvan een shakerpaneel gemaakt.


De Balloon Animal is van MFT en heb ik uit dessinpapier gesneden. Wat schaduw met Distress Oxides gemaakt en sommige delen met 3-d tape opgeplakt.
Het onderste gedeelte is geblend met Oxides Old Paper en Moved Lawn.
Gezellige serpentine, wiebeloogjes en een strookje zwart-wit papier + een leuke bijpassende tekst.


Ook aan de binnenkant nog een stempeltje om het af te maken.
Was voor mij een tijd geleden dat ik een workshop had gegeven!

Geniet van jullie zondag,

liefs Cornelie

3 opmerkingen

Rhodé zei

Een hele gave verjaardagskaart! Ik vind de kleurencombi ook zo leuk. Ik zou het zelf niet hebben kunnen bedenken, maar het matcht heel leuk. Fijne zondag!

Daphne zei

Wat een mooie kaart.
Wat ik altijd zo leuk vind bij jou kaarten, de zwart witte strookjes dp erop verwerkt, dat maakt het net even helemaal af en net iets stoerder. Zo'n mooie toevoeging vind ik dat.
Spannend hoor, een workshop geven.

alma.heijenk@gmail.com zei

oh.. superleuk kaartje!!
groetjes Alma

Back to Top