Liftchallenge #190!

Hoi!!

Zo na een heerlijke vakantie, gaan we weer van start met en nieuwe Liftchallenge!
Om even in te komen, gaan we beginnen met ouderwets liften. Ik zag wederom een prachtige kaart van 
Yana Smakula en deze kaart gaan we liften. 

De bedoeling is:

Lift deze kaart. 
Wat ik terug wil zien is:
De grote tekst, Ink Blending en het thema Summer/Beach!

Dit is mijn uitwerking! Een slimline card.
Ik vond de letters op de kaart van Yana echt tof, maar ik heb niets vergelijkbaars, dus heb ik een shaker tekst gemaakt.


Het frame met de postzegel rand is van mama Elephant. Ik vind hun echt geweldig met hun dies!
De heerlijke zomerse keuren roze en geel geblend. Toen kon ik de tekst uitsnijden.

De tekst 'Splash' heb ik met losse letters gemaakt van MFT. Een washi tape op zijn kop gelegd, de letter dies ook op zijn kop erop geplakt. Omdat de letter S er 2 keer in voor komt, moest ik precies te werk gaan om de afstand tussen de letters en ze ook nog recht uit het cardstock te snijden. Maar gelukt ;-)
 


Dit is de te liften kaart van Yana Smakula.

Het schattige meisje is een stempel van MFT van Birdie Brown. Haar stempels vind ik nog steeds geweldig! Deze heb ik denk ik al een jaar geleden gekleurd, misschien nog langer terug en nu kwam het voor deze challenge goed van pas! Alles heb ik met kleurpotloden gekleurd. Het vogeltje hoort ook bij deze set.



De achtergrond afgeplakt met Post it's en deze geblend met Distress Oxides en wat effect gegeven met een stencil, alsof er golven zijn. Daarna het shakerframe gemaakt en verschillende kleurtjes blauwe shakertjes erin gestopt.


De palmboom en de krab zijn van een set van Hero Arts, echt al een oudje, maar paste er leuk bij en ik blijf deze set tof vinden.
De surfplank is van Pretty Pink Posh.
De golf is ook een oudje van MFT en heb ik 2 keer uitgesneden. Uit blauw cardstock en uit dessinpapier.


Ook nog een kleine versiering aan de binnenkant.

Op het moment dat ik dit bericht schrijf, plenst het werkelijk van de lucht!
Hopelijk krijgen we ook nog dit soort strand tafereeltjes over een tijdje ;-)
Wie weet!

De challenge duurt tot vrijdag 20 september 18.00 uur!

Veel plezier weer met liften,

liefs Cornelie

5 opmerkingen

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wat een leukerd is dit! knap hoor en wat een leuke afbeeldinkjes.
groetjes Alma

Rhodé zei

Je hebt een leuke lift bedacht en zelf een hele mooie uitwerking gemaakt! Leuk ook hoe je de verschillende merken hebt gecombineerd.

GerJanne zei

He, fijn dat jullie er weer zijn met een liftkaart! De originele is erg leuk en die van jou zo mogelijk nog mooier! Wauw, dat schudgedeelte achter de letters, vind ik zo gaaf! En je kleurt zo mooi...echt een voorbeeld voor mij!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel gaaf en heerlijk zomers! Ik zou zo in dat water willen duiken hihi.
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Ik vond dit echt weer een heerlijke challenge. Jouw voorbeeldkaartje ziet er weer geweldig uit!! Ik krijg ook wel zin in een duik, ben na al dat werken deze zomer wel toe aan vakantie!

Back to Top