Sunday Shaker!

Hoi!

Ik moest twee mannenkaarten maken. Een voor een jongeman, die ook nog eens op dat moment op zichzelf gaat wonen en voor een oudje, mijn vader ;-) 
Op allebei de set van Pink Fresh met de rozetten gebruikt. Zo leuk! Stencils in combinatie met snijmallen. I like!


Deze kaart is voor mijn vader. Voor de achtergrond gebruikte ik weer het mooie papier van Taylored Expression met Inky background. Deze zijn nu niet meer in de shop, maar het merk Craft Consortium heeft ook zulke mooie papiertjes! Dat werd mijn basis. De grote die-namic van MFT erop en daar een shaker paneel van gemaakt.


Op beide kaarten de rozet gebruikt. Ik heb ze ook achter elkaar gemaakt en ze rolde zo ui mijn handen. Heerlijk is dat! Na mijn werk nog even mijn hoek in kruipen. Dat doe ik eigenlijk iedere dag, maar bijna nooit maak ik ook iets. Vaak een beetje rommelen, kleuren, stempelen...maar nu gewoon 2 kaarten, wow!


Het shakerpaneel heb ik in 3 delen verdeeld. Achter iedere regel een andere kleur, aangepast aan het achtergrondpapier. Lekker van alles door elkaar gemixt. Wit, groen en een blauw gedeelte.


Achter de rozet nog een zilver glitter draadje en een mooie strass steen.


Van deze kaart heb ik een Folded Card gemaakt. Aan de voorkant zijn verjaardag. 'Hooray' is een hele toffe stans van The Stamp Market. Bestaat uit twee delen. Een shadow tekst en een line tekst. De line tekst heb ik uit glitterfoam gesneden. Wat hou ik toch van dat spul ;-)


De flap van de kaart met een border die-namic gesneden. Een alweer oude set van MFT, maar blijft leuk! Vooral voor dit soort kaarten.
Strookje papier, ook een rozet en weer een ander stickertje voor in het hart van de rozet. ook heel oud, maar nog steeds leuk.


Aan de binnenkant gaat de tekst verder met het '&-teken' en het gedeelte voor zijn nieuwe stek, met ook weer glitterfoam.  Met de stencils de rozet nog een keer terug laten komen.
De kaart sluit met een klittenband stickertje.

Gewoon lekker bezig geweest en zo relaxt! Ik word daar iedere keer weer blij van!

Fijne zondag allemaal!

Liefs Cornelie

 

4 opmerkingen

Ellen zei

Supergaaf allebei!
Groetjes Ellen

!neke zei

Beide super gaaf !!!!
groeten Ineke

GerJanne zei

Ha Cornelie,
Heel gaaf die met de grote woorden. En de drie shaker gedeeltes. Ook de new home kaart is heel gaaf. En lekker om elke dag even met de hobby bezig te zijn (maar dat ben jij natuurlijk ook op je werk ;-))
Momenteel lukt me dat niet, maar soms pak ik een dan een dagdeel of hele dag op mijn kamertje...

Rhodé zei

Superleuke kaarten! Ik dacht dat het 3D rozetten waren, maar mooi dat het juist in het platte vlak is. Dan kun je het toch goed versturen.

Back to Top