Folded Book!

Hoi!!

In april alweer, volgde ik een workshop van Nadine in het 't Scrap Ateljeetje.
Ik ben gek op boekjes en Nadine is daar een kei in!
Dus lekker aangeschoven en het volgende boekje gemaakt, wat ik uiteindelijk, afgelopen weekend helemaal af heb kunnen maken.


Ik heb allemaal leuke foto's van Nadine en mij in de afgelopen 12 jaar gezocht en deze uitgeprint en in het boekje verwerkt.


Met zelfs een shaker gedeelte op de rug van het boekje. Helemaal in mijn straatje natuurlijk ;-)
Ik heb een filmpje geplaatst waarin je het boekje kunt bekijken.



En nog een heleboel foto's, je bent gewaarschuwd ;-)



Zoals je in het filmpje kunt zien is het een folded boekje. Als je deze openslaat, heb je gelijk een pocket page met vakjes. Daarin ook een shakergedeelte en gezellige opvulling en wat kleine fotootjes.


Over vakjes, tags, pockets. Super leuk!


Bepaalde teksten heb ik met mijn Cricut gesneden.


De papaerclip met het cameraatje heb ik gemaakt met een epoxy stickertje van Doodlebug en deze op een kleine paperclip geplakt,


Deze foto's zijn van de Scrap & Breakfast die bij het Scrap Ateljeetje hoort. Daar zijn Nadine en ik inmiddels 2x geweest en in augustus gaan we weer. Echt een geweldige plek!


Dit is nog uit de tijd van Oma Dee.


Allemaal leuke tabjes en pagina's die je kunt opliften.


Mooie pocket van Vellum.


De kleine diecuts zijn van Masterpiece, net als het papier van het boekje. De verdeling van het papier kon je naar eigen inzicht doen. Echt tof papier dit!


Hier zaten we ook bij een workshop, maar deze werd gegeven door Johanne en toen gingen we Lay Outs maken. Deze heb ik al eerder laten zien.


Een pagina met allemaal verschillende tags. Door het papier alleen aan de randen te plakken en de lijnen alvast te snijden, kun je later de tags erin schuiven.


De achterkant heb ik nog een cirkel gemaakt met nog een klein fotootje van ons samen.


Ontzettend leuk om te doen en ik ben enorm geïnspireerd. Ik heb inmiddels zelf een boekje gemaakt, maar verder nog geen invulling, dat komt nog. Deze dus later.
Ik ben blij dat ik het boekje uiteindelijk af heb gemaakt, het al die maanden op mijn bureau en nu had ik lekker de tijd!

Fijne week en geniet van die heerlijke warme zon en al dat licht!

Liefs Cornelie

Geen opmerkingen

Back to Top