Masterpiece Lay Out

Hoi!!

Vandaag weer een keer een Lay Out. Wat ik een poosje terug ook al zei, superleuk om te doen, maar ik begin altijd een kaartje te maken! Ook vergeet ik vaak foto's te nemen...
Maar nu heeft Cloud9 Crafts de planner spulletjes van Masterpiece Design in het assortiment en mag ik er voorbeeldjes mee maken. Goede stimulans ;-)


Dit werd mijn eerste Lay Out voor het 6x8 album. Op de kaft staat:
'365 Days of Memories'. 
Het lijkt mij een leuk idee om van het hele jaar, allerlei leuke momentjes te verzamelen. Dit was er eentje, samen met mijn zussen. Een dagje naar een Festival!


De dies van Masterpiece voor de planners hebben ook een mal om de pagina's mee uit te snijden. Handig! De strook waar de gaatjes inzitten heb ik verstevigd met een stuk MP cardstock en de gaatjes ook. Staat leuk en het blijft ook wat langer netjes.

De mond heb ik uit een foto geknipt en nog twee kleine fotootjes uitgeprint.
De tekst heb ik met de alfabetdies gemaakt, ook van Masterpiece. Dit zijn sets met de pagina, maar met nog een heleboel leuke extra's om je pagina's op te leuken. Zoals de tabs, de negatieven  (hier in tweeën geknipt), hartjes en nog veel meer!
Op de achtergrond stipjes geblend met een stencil, net als de discodip!


Het prikkertje met de olijven heb ik gemaakt van twee sets. De prikker is van Lawn Fawn en de olijfjes van MFT.  Het ieniemienie mondje vond ik tussen mijn shaker materiaal. Te grappig vind ik dat dan ;-)
'Unforgettable' is een stempel van MP, een set waar ook weer van alles bruikbaar op zit.
Gemixt met spulletjes wat ik nog heb liggen en de spulletjes van Masterpiece!

Lekker strak, maar dat is wel de stijl die ik het mooiste vind en denk ik het beste bij mij past.
Als je maar lol hebt, toch?!

Alvast een heerlijk weekend!

Liefs Cornelie


Gebruikte materialen klik!

2 opmerkingen

Marjan zei

Wilde al zeggen, echt mooie stijl, past goed bij je inderdaad, heb al vaker een lay-out gezien van je in deze stijl. Erg mooi en wat leuk dat jij daar de voorbeeldjes mee maken mag!

GerJanne zei

Heel leuk! Ook om jou met je 2 zussen te zien! Fijn als je samen leuke dingen kunt doen. En helemaal leuk als je dat vast kunt leggen, met die leuke materialen!

Back to Top