Sunday Shaker!

Hoi!!

Op de een of andere manier glipt de tijd me door de vingers. Het vliegt werkelijk voorbij en voor ik er erg in heb staat mijn agenda weer vol... Ook met leuke dingen, zeker, maar ik vind het ook belangrijk om een dag niets te moeten.  Vandaag heb ik zo'n dag ingepland. Dan zet ik echt een kruis in mijn agenda! Tijd voor mezelf en daar hoort vanzelfsprekend mijn hobby ook bij!


Dit TV-tje had ik al eventjes in huis en vond ik gelijk zó leuk!
Gisteren was de beste vriend van Tim jarig, ik noem hem ook wel eens mijn tweede kind. Heerlijk joch, ehh.. man ;-) Inmiddels nu ook alweer 21!!
Dit TV-tje vond ik wel wat voor hem.



De kleurtjes van het 'testbeeld' heb ik van MFT overgenomen. Dat vond ik zo leuk. De rest heb ik zelf bedacht. Ik wilde een shaker maken, en ben eerst op zoek gegaan naar een passende tekst voor op het beeldscherm. Omdat we geld hebben gegeven, vond ik deze tekst wel passend ;-)
Het frame is van Mama Elephant net als de Comic Speech Bubbles. Die vond ik er wel geinig bij.


Achtergrondpapiertje is van MFT. Al met al een feestelijke, kleurrijke kaart geworden.


Aan de binnenkant nog een pocket gemaakt van een restje dessinpapier. 
Ook deze teksten zijn van MFT. Ik blijf hun tekst stempels echt te gek vinden! Lekker sprekend.
Dit heb ik in folie ingepakt, met confetti en een mooie strik, zo is geld geven wat leuker.

Gezellige zondag!

Liefs Cornelie

3 opmerkingen

Daphne zei

Héél erg leuk.
De teksten zijn inderdaad heel leuk.
De juiste teksten kunnen een kaart helemaal af maken.

Rhodé zei

Leuk, dat tv'tje! Voor een mannenkaart is dit zeker heel leuk. En weer tof gecombineerd met allerlei andere dingen.
Heerlijk, zo'n dagje vrij! En logisch dat knutselen daarbij hoort. Ik hoop vanmiddag ook wat knutseltijd te hebben en misschien in de vakantie ook nog wel.

GerJanne zei

Oh wat gaaf! Zo'n tv is ideaal voor een shakerkaart. En goed idee om op deze manier geld te geven!
En de tijd lijkt steeds sneller te gaan naarmate je ouder wordt. Heeft iets te maken met de tijd die al achter je ligt en wat dat met je brein doet....verder weet ik het ook niet, maar ik ervaar het wel zo. Dan is een dag me-time (en knutseltijd) heerlijk!

Back to Top