Happy Mail!

Hoi!!

Vandaag is Marjan jarig, hieperdepiep, en voor haar maakte ik dit kaartje!
Het is een combi geworden van Mama Elephant en Taylored Expression.
Taylored Expression heeft zoveel leuke dingen!


Als eerste heb ik de background stamp met Embossing Ink gestempeld. Daarna met witte embossingpoeder geheat embosst. Daarna met verschillende kleuren inkt de rijtjes geblend. Beetje regenboog idee. Bij deze stempelset hoort ook een snijmal en die snijdt de envelopjes allemaal los. Dat heb ik gedaan en daarna met 3 D tape op de basiskaart geplakt. Daar werd ik al blij van ;-)
Heerlijk, al die kleurtjes met wit.
Alle hartjes voorzien van een laagje Glossy Accents en daaroverheen glitter in dezelfde kleur als het envelopje.


Ik wilde er een stempel bij doen en toen moest ik aan die leuke set van Mama Elephant denken.
Deze gekleurd met Copic Markers.

Compositie gemaakt op de kaart en toen vastgeplakt. Een konijntje van dezelfde set nog aan de binnenkant. 


Verder expres rustig gehouden, want ik blijf dat mooi vinden.
Gezellig weekend allemaal!

Liefs Cornelie

Gebruikte materialen klik!

7 opmerkingen

Rhodé zei

Wat is ie leuk met die zachte kleurtjes! Heel origineel om van die envelopjes een soort achtergrond te maken. De stempeltjes van Mama Elephant zijn echt superschattig. Jij ook fijn weekend!

Marjan zei

Ik vind hem geweldig, wat een mooi en ook schattig kaartje Cornelie, blij mee!! XX

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaart, helemaal tot in de puntjes verzorgd Cornelie en ook schitterend gefotografeerd. Het ziet er heel professioneel uit zo.
Wat leuk dat er een kaartje van jou bij mijn bestelling van Cloud 9 zat. Ja ik was meteen helemaal verliefd op deze release (misschien omdat ik zo naar zomer verlang) van Sunny Studio Stamps.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

superkaartje erg mooi allemaal.
groetjes Alma

Angélique zei

Een superleuke kaart, mooie kleurtjes.

Marfien zei

Wat een lief kaartje, zo schattig met de muisjes

Kaartenkraam zei

Je hebt hele mooie zachte kleurtjes gebruikt en zo leuk om de envelopjes zo te stapelen. Zo'n kaart is met recht 'happy mail'.

groetjes van Ank

Back to Top