Beterschapskaart!

Hoi!!

De man van mijn vriendin heeft een heupoperatie gehad, dus daar moest natuurlijk even een kaartje naartoe! De set 'Feel Better' heb ik al heel lang en kwam nu bij MFT weer in de Vault. Mazzel voor mij, want zo kon ik de snijmallen alsnog erbij aanschaffen.


De set gestempeld en ingekleurd met Copics. Details gemaakt door middel van een stempeltje op het kopje, pilletje op het flesje en op het andere flesje druppeltjes gestempeld. 


Ook nog een lepeltje en een stripje pillen.
Aan de onderkant een strookje dessinpapier van Lawn Fawn en een rijtje met pleisters uitgesneden uit cardstock Sage Leaf van Lawn Fawn.


Eenvoud, maar voor een man vind ik dat wel mooi.
Het lettertype van deze set vind ik supermooi!

Kaartje is inmiddels aangekomen, krijg net tijdens het tikken van dit bericht een lief appje binnen. Daar doen we het voor toch ;-)

Alweer bijna weekend!

Liefs Cornelie

7 opmerkingen

Angélique zei

Een heel gave kaart, dat zal zeker goed doen.

Daphne zei

Wat een leuke set.
Je maakt er een mooie Mannenkaart mee, de kleuren zijn mooi.

alma.heijenk@gmail.com zei

superleuk kaartje. kikkert hij wel van op.
groetjes Alma

Marfien zei

Tof kaartje, toffe kleurtjes

GerJanne zei

Zeker doen we het daarvoor, anderen blij maken! En dat snap ik met zo'n leuke kaart!

Marjan zei

Die is gaaf voor de herstellende man van je vriendin! Super als iemand laat weten dat ze er blij mee zijn, dat is helaas niet altijd zo.

Rhodé zei

Wat zijn die pleisters leuk! Leuk dat zie die Vaults hebben, hè?! Dan kun je soms toch iets bemachtigen wat je al lang wilde hebben. Helemaal leuk als je het kunt combineren met spullen die je al hebt.

Back to Top