Zeemeerminnen Fan!


Hoi!!

Vandaag is het dochtertje van Nadine jarig. Zij is op het moment helemaal 'into the Mermaids', oftewel Zeemeerminnen. Vijf jaar wordt ze een heerlijk grietje!
Ik heb helemaal geen setjes met zeemeerminnen, dus ben ik online op zoek gegaan naar een DIGI stamp.


Uitgeprint en deze heerlijk buiten in het zonnetje ingekleurd. Later nog accentjes met de witte gelpen gemaakt en natuurlijk glitters. Het haar en haar mooi staart.


Een cirkel shaker. Alsof het een soort patrijspoortje is.
Het kader met de bladeren heb ik al heel lang en paste hier leuk bij vond ik ;-)
  

Even lekker shaken!

Fijne avond nog verder,

liefs Cornelie

3 opmerkingen

Rhodé zei

Het is echt een mooie shaker geworden. Een beetje dromerig. Daar was de jarige vast heel blij mee!

Angélique zei

Een superleuke kaart, de jarige zal er erg blij mee zijn.

alma.heijenk@gmail.com zei

oh, superleuk zeg.
ik heb nu ondertussen ook de shakers ontdekt. mbv jou beschrijvingen... dankjewel.
groetjes alma

Back to Top