Sunday Shaker!

Hoi!!

Als ik aan het werk ben en al die leuke bestellingen van iedereen door mijn handen krijg, loopt mijn hoofd vaak over van de ideetjes. Ja, ook om weer nieuwe spulletjes te kopen. Die is ook leuk ;-)
Maar ook van spulletjes die ik zelf heb en als ik deze dan aan het inpakken ben, kan ik soms zomaar ineens een leuk ideetje krijgen. Soms kom ik er niet aan toe, maar nu wilde ik dit ideetje combineren met de nieuwe challenge van Cloud9 Crafts:

Stencil!

Het leuke setje 'Car Critters Road Trip Add-on', bracht me op dit idee. Deze passen weer zo leuk op het autootje 'Car Critters'. Ineens zag ik het autootje naast de tent staan!


Als eerste de tent uitgesneden. Van de basis wilde ik een shaker paneel maken. Eerst bepalen waar de tent op de kaart zou komen, zodat het autootje er nog naast, zou passen. Toen ben ik gaan blenden. Eerst het gras gedeelte. Dat was stencil 1, met de grasborder.
Ik heb de kleuren Distress Ink Twisted Citron, Mowed Lawn en Crushed Olive gebruikt.
Daarna de lucht, maar dat wilde ik eens anders als anders doen, dus geen wolken stencil. Eerst alles geblend met ook weer Distress, Tumbled Glass, Uncharted Mariner en Chipped Sapphire.
Daaroverheen de Bokeh techniek gedaan, met het 2e stencil Bubbles Stencil van Lawn Fawn en met witte inkt van Hero Arts de witte cirkels geblend. Dat geeft altijd een beetje een dromerig effect. In dit geval moest het de schemering een beetje weergeven ;-)



Daarna heb ik nog een 3e stencil gebruikt. Snow stencil van MFT.  Met deze heb ik een subtiel glittertje aangebracht, alsof het sterretjes zijn... Met de Gelly Roll nog kleine glitte stipjes erbij gezet.
Toen ik klaar was met alle stencils heb ik het shaker gedeelte gemaakt. De achtergrond heel donkergroen geblend met Rustic Wilderniss en Forest Moss.


De border met de duikers wilde ik er ook graag bij gebruiken. Die vind ik zó leuk!
De auto en visgerei gekleurd met Copics. Ik wilde graag nog wat voor de tent. Na een beetje speuren door mijn stempels, kwam ik het Beach setje tegen van Lawn Fawn. In plaats van op het strand, chillt dit vosje lekker voor de tent in het gras.
Nog een tekstje erbij en het achtergrondpapiertje. Ook van Lawn Fawn.

Al met al een knus kaartje geworden ;-)

Fijne dag allemaal,
liefs Cornelie

 

8 opmerkingen

Rhodé zei

Wat een toffe kaart is het geworden! Zo leuk hoe je alles hebt gecombineerd. En dat vosje zo relaxed voor de tent: geweldig tafereeltje!

Colien zei

Heel knus kaartje, wat een ontzettend tof tafereeltje! Die lucht is geweldig gemaakt met de diverse stencils, straalt een zwoele zomernacht uit: gaaf!
grtz Colien

Marjan zei

Echt een gave kaart, leuk idee Cornelie! Dat shakertentje is so pretty! En de lucht ook mooi, mooi hoor!

GerJanne zei

Ach wat een heerlijk kaartje. Ik krijg gewoon zin om te gaan kamperen! Hoewel we dit jaar andere plannen hebben.
Maar dat autootje is enig, past helemaal bij de tent, ook qua verhouding

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke kaart, heerlijk relaxt ligt dat vosje daar voor de tent. leuk dat shaker deel in de tent
groetjes Alma

Angélique zei

Een superleuke kaart, heel... relaxed.

karin zei

Wat een prachtige kaart met al die leuke details. Schitterend gemaakt.
Groetjes,
Karin

Nicole Parmentier zei

Oh geweldig leuk deze kaart! Ik stond afgelopen zondag nog met dit tentje in mijn handen, niet gekocht.. nu spijt..

Back to Top