Writing 'Happy Birthday'!

Hoi!!

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke verjaardagswensen!
Naast de reacties op mijn blog en Instagram, heb ik ook heel veel mooie kaarten gekregen. Deze wil ik nog even op de foto zetten, dus dat komt een volgende keer nog.

Voor mijn verjaardag kreeg ik hele mooie craft spulletjes van The Greetery. Een prachtig merk met hele mooie spulletjes, alleen een beetje lastig aan te komen, dus ik was heel blij met deze cadeautjes!
Gelijk een kaartje gemaakt voor mijn buurvrouw, die binnenkort karig is.


Al vrij snel moest ik denken aan de stempelset van Mama Elephant, met de mooie scripty tekst! Leuk, alsof de vulpen dit heeft gschreven ;-)
De tekst gestempeld met Embossink Ink en met goud geëmbosst. Supertof dat er ook een snijmal bij hoort!
De achtergrond heb ik geblend met Distress Oxide, in kleurtjes waarvan ik weet dat ze daar van houdt.
Ik heb de kleuren Scattered Straw, Worn Lipstick en Lumberjack Plaid gebruikt. Mooie warme tintjes waarbij ik goud altijd erg mooi vind.
Ook met gouden verf gesplattert. Deze gouden verf is mooi dekkend en geeft daardoor met splatteren een mooi effect.
Dit geheel met een Oval Die van mama Elephant gesneden en met een grotere maat uit Vellum.


De vulpen is een snijmal en zo mooi gedetailleerd. Ik heb deze uit dessinpapier gesneden en uit rose gold glans karton gesneden. Een oude postzegel stempel van, ik geloof, Hero Arts, met 2 kleuren inkt bewerkt en deze samen met een gedeelte van een wax zegel opgeplakt.


Nog twee gouden verfspatters erbij geplakt en nog een paar kleine sequins. Op een basiskaart met gelinieerd papier van MFT geplakt.
Het is weer eens iets anders. Ik hou van die verschillende stijlen en af en toe eens iets anders doen!

Gisteren een heerlijke dag gehad. Een dagje met Marjan op stap geweest. Lekker bijkletsen, samen lunchen, shoppen bij Doe a Ding, gewoon een heerlijke dag!
's Avonds nog een hapje eten met Tim & Nynke. Nog voor mijn verjaardag en omdat Tim zijn diploma heeft gehaald. Topper! Dus ook nog een gezellige avond erachteraan!
Vandaag een dagje thuis en lekker rommelen in mijn hoekje, met van alles en nog wat!

Hier is het best wel lekker weer. Ik heb net nog lekker een paar zonnestralen opgesnoven ;-) Genieten!

Fijne dag nog verder!

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

Marjan zei

Prachtig Cornelie! Nu weet ik waar je het over had gisteren, erg leuke vulpen en die losse dop erbij ook! Mooie kleurtjes en sierlijke tekst!
Het was zeker een heerlijke dag, ik heb ervan genoten! XXX

!neke zei

Mooi deze kaart !!!!
groeten Ineke

Rhodé zei

Heel mooi, Cornelie! Met zo'n vulpen kun je volgens mij veel verschillende dingen maken. En zo leuk voor je dat je spullen van de Greetery hebt gekregen. Bij Doeading heb je vast ook nog wat leuks gescoord. Jij kan weer vooruit op creatief gebied!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat je zo genoten hebt Cornelie, een verjaardag zoals hij hoort te zijn. Wat heb je een prachtige felicitatie-kaart gemaakt. Gaaf die vulpen en heel mooi gekozen dat papier waar je hem uit hebt gestanst, net echt.
Lieve groetjes Miranda

Colien zei

Heel toffe kaart, echt gaaf!
En gezellig zo een dagje met Marjan en lekker uit eten is áltijd oké.
Goed van Tim!
grtz Colien

Back to Top