Sweet Treats!

Hoi!!

Een bont gezelschap ;-)

Deze maand is de challenge bij Cloud9 Crafts 

'Sweet Treats'

Súperleuk en je kan echt alle kanten op!
Omdat Pasen niet lang meer duurt, heb ik ervoor gekozen om hier leuke presentjes mee te maken.
Daarvoor heb ik voor twee cadeautjes de Favor Bag van Mama Elephant gebruikt. Hij heet Favor Bag, maar het is ook echt een favorietje van mij. Een mooi maatje, makkelijk in elkaar te zetten en heel leuk om kleine cadeautjes mee te maken. In dit geval, Paaseitjes, mjammie!


Het linker tasje heb ik eenvoudig gehouden en net als op het middelste tasje, wel hetzelfde haasje gebruikt, maar dan maar een deel ervan en net weer even een ander snoetje.
Bij de linker is het snoetje gestanst, deze zit bij de set, en de middelste heb ik een snoetje van een set van MFT gebruikt en de snorhaartjes getekend.


Hier heb ik uit het tasje een venster gesneden zodat je de paaseitjes mooi ziet zitten. Bij ieder oor een strikje, zo schattig! De wimpertjes maken het dan weer extra cute. Deze heb ik zelf getekend met zwarte fineliner. Beetje blenden hier en daar, een mooie strik bovenop om het tasje te sluiten en klaar!

De Treat Bag ernaast is een blokbodemzakje. Deze verkoopt Cloud9 ook en deze komen altijd van pas! Ik had ze altijd al in huis van mijn vorige werk en je maakt echt in een handomdraai een weggevertje!
Ik heb er nog een Key Tag aangehangen, gewoon om de boel en beetje op te leuken. Wederom een mooie strik om het af te maken.


Deze is een stuk drukker, maar wel leuk om het verschil te zien. De basis van het tasje is deze keer geen Kraft, maar Dessin papier. Heerlijke vrolijke voorjaarskleurtjes. Het konijntje heeft een petje op tegen de vroege voorjaarszonnestralen. Lekker stoer toch?!

In zijn armen houdt hij mooie geschilderde eieren vast.
 In het gras nog een kuikentje en dat hoedje dan ;-) Om het voorjaar nog meer te benadrukken, nog een mooie narcis. Deze bloem is zo mooi! Met een beetje blenden is het net echt!
In het tasje een stukje vloeipapier. Dat vind ik altijd zo leuk staan. Eitjes erin en je hebt een lief cadeautje.

Als je mee wilt doen, tag dan je project op Instagram of Facebook met
#c9craftschallenge, dan maak je een kans op een shoptegoed van € 20,00!

Liefs Cornelie


Gebruikte materialen klik!


1 opmerking

Rhodé zei

Zulke gave tasjes! Leuk dat je die schattige konijntjes zo verschillend kunt maken.

Back to Top