Sunday Shaker!


Hoi!!

De Sunday Shaker is alweer even geleden, maar het hoeft ook niet elke week of iedere maand. Nu wild eik graag een kaartje maken met de set 'It's Poppin' van Mama Elephant. Een supercute setje en ik als katten liefhebber, werd hier erg blij van ;-)


De backdrop is ook van Mama Elephant. De snijmallen van ME vind ik sowieso altijd onwijs tof!
Deze heb ik als eerste uitgesneden uit wit cardstock, dit werd de basis van mijn kaart.
Aan de binnenkant van de cirkel heb ik een randje gemaakt met de 'Plain Circle Frame', waarmee je dunne cirkels kunt uitsnijden en o.a. zo'n randje makkelijk kunt creëren.


Alle afbeeldingen gestempeld en ingekleurd met Copics, accentjes met de witte gelpen.
Een iets grotere cirkel uitgesneden en deze geblend en daarna nog met een wolken stencil eroverheen. Met zilver verf gesplatterd en de tekst gestempeld.
Het shakerpaneel gemaakt en bijpassend shaker materiaal erbij gezocht.


Toen het shakergedeelte in elkaar zat heb ik alle kleine sterretjes en stipjes uit zilver cardstock gesneden en teruggelegd in het frame. Een werkje, maar het resultaat is altijd erg leuk.


De poezeloetjes met 3D tape iets hoger opgeplakt. Ook aan de binnenkant nog een afbeelding en deze heb ik gekleurd met mijn potloden. Altijd leuk, kleuren op gekleurd papier.


Lekker mee bezig geweest!
Nu gaan we lekker filmpje kijken. Het lijkt wel herfst buiten niet?! Wat een wind ook, niets aan.

Fijne zondag verder,
Liefs Cornelie

7 opmerkingen

!neke zei

Super leuk !!!!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat is het weer een leukerd Cornelie. Weer met veel aandacht voor details gemaakt. Van zo'n kaart wordt een mens meteen blij. Het gaat inderdaad flink tekeer buiten, echt knutselweer ;P
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Een heel leuke vrolijke kaart, je hebt weer veel aandacht aan alle details besteed. Mooi gekleurd ook.

Rhodé zei

Heel leuk, deze kaart. Wat een schattige katten! Tussen de buien door heb ik met de jongens vandaag nog even gewandeld. En verder lekker geknutseld. Heerlijk, zo'n hobby!

GerJanne zei

Wat een gave sunday shaker is dit! heel leuk met de poezen!
Gisteren geen tijd om te knutselen gehad, een high tea, ook prima tijdens slecht weer ;-)

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke shaker kaart.
groetjes Alma

Nicole Parmentier zei

Tof kaartje!! Ik ben ook fan van de stanzen van ME, deze backdrop is superleuk. Ik vind je gekleurde binnenkant met het poesje en de ballon ook helemaal super.

Back to Top