Sunday Shaker!


Hoi!!

Nee, niet eens een Paaskaartje. Nu ik dit bericht maak, denk ik, O, ja, dat had ik ook wel kunnen doen...maar ik had deze toffe set van MFT met de Candy Jars. Al een oudje, maar toendertijd greep ik mis en nu kwam deze in de Vault bij MFT en ik vond deze set nog steeds súper tof, dus heel blij mee!
Daar wilde ik natuurlijk gelijk een kaartje mee maken. Net als de BluePrint 29, ook in de Vault, wat een mazzel!


Als eerste het frame uit Woodgrain cardstock gesneden. Nogmaals uit wit cardstock en de vlakken geblend en gesplatterd. De snoeppot uit Vellum gesneden. Randjes met Glossy Accents en glitter en bovenop de deksel een dewdrop, alsof er een grote glazen knop op zit.


In het vlak allemaal hartjes snoepjes geplakt. Ook een aantal met 3d tape, omdat ik van 1 frame een shakerpaneel wilde maken en de snoeppot uiteindelijk hoger kwam te liggen. Zo geeft het wat diepte en is het net of de snoepjes in de pot liggen.


Voordat ik het shakerpaneel dichtmaakte, eerst nog de tekst gestempeld.
In het onderste roze vlak wat shakermateriaal en glitters.


De basiskaart beplakt met dessin papier. Als laatste nog een aantal snoepjes uit glanskarton gesneden.
Het labeltje hoort ook bij de set en heb ik uit zwart cardstock gesneden en met wit geëmbosst. Op de snoeppot vond ik zonde, want dan zie je de snoepjes helemaal niet meer.

Nog een ander ideetje ook met deze set, maar ik wil eerst nog andere dingen maken. Soms zit mijn hoofd zo vol ideeën...

Geniet van je weekend en gezellige Paas, wat je ook gaat doen.
Wij krijgen vanmorgen mijn ouders. De rest van de dagen voor onszelf.
Voor ons geen straf ;-)

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

Rhodé zei

Oh leuk, die snoepjespot! En met die dewdrop net echt. Zo'n vakjeskaart is echt leuk. Je kunt er echt van alles mee. Fijne dagen!

Daphne zei

Héél erg leuk.
Geen Paas-kaart, maar ik vind het wel heel goed bij Pasen passen hoor.
Wat een leuke set, echt iets voor jou.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh die snoeppot is net echt zoals je hem gemaakt hebt Cornelie. Een hele gave kaart.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Wat leuk gedaan, dat glas is net echt vooral de knop bovenop laat het bedrieglijk echt lijken! Superleuke kaart!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Je kaart is erg leuk! Dat woodgrain papier is mooi. Op de beurs maar eens naar op zoek. Fijn zo die Paasdagen. Wij hadden deze dag onverwacht voor ons tweetjes, een cadeautje...

Back to Top