Birthday Give Away!

> Give Away Closed <

Winnares give away is Gerjon!!

Gefeliciteerd!!

Hoi!!

Vandaag is mijn verjaardag en mag ik alweer 54 kaarsjes uitblazen! Yeehhh!

Tijd voor een toffe Give Away 
in samenwerking met Cloud9 Crafts!

Zowel op mijn blog als op Instagram en ik heb, denk ik, een hele leuke prijs weg te geven ;-)


Wat zit er allemaal in?

Een toffe etui van Lawn Fawn, Backdrop 'Let's Celebrate' van Lawn Fawn, 
Make a Wish die van Lawn Fawn, Color Wheel Shakertjes van Buttons Gallore 
(die mochten niet ontbreken natuurlijk) en gezellige stickertjes van Studio Schatkist. 
Een feestelijke Give Away!

Hoe maak je kans om dit te winnen?

Laat voor zondag 10 maart 16.00 uur een gezellige reactie achter op mijn blog en/of op mijn IG account en dan kiezen Rob en ik daarna een winnares. Deze maak ik zondagavond, zowel op mijn blog als op mijn IG bekend.

Good Luck!

Liefs Cornelie

 

11 opmerkingen

Angélique zei

Van harte gefeliciteerd Cornelie! Ik hoop dat je een heel fijne verjaardag hebt en een mooi nieuw levensjaar instapt.
Je give-away is zeker prachtig, wat een mooi pakket. Toch doe ik niet mee, want ik heb al zoveel spullen. Maar ik wilde je wel even feliciteren en dat heb ik gedaan.

Irene zei

Happy B-day shaker Queen, je hebt er stralend weer bij! Ipv kadootjes krijgen ga jij nu de een of andere bofbips blij maken met een te gek leuke give away 🥰.
Heb een fijne dag en nog heel veel colorful jaren!
XxIrene

Daphne zei

Yes, gefeliciteerd!
Zo'n mooie maand om jarig te zijn😉.
Nou hebben wij wel eens contact gehad over onze verjaardagen en nu staat mij nog bij dat we toen zeiden "we zijn bijna tegelijk jarig", maar...... nu ben ik je verjaardag toch nog vergeten (je staat niet op mijn kalender 🙈)
Ik ga het nu meteen, echt NU METEEN doen.
Heb een hele fijne dag, geniet van alle aandacht en van de taart en Kadootjes.
Mooie leeftijd, 54 jaar😇
Lieve groetjes, Daphne.
PS: heeeele leuke "traktatie" heb je in dit bericht staan🥰.

Scraptastisch zei

Natuurlijk feliciteer ik je met je verjaardag en maak er een gezellige zonnige dag van en vast veel verwennerij! Heel leuk dat je iemand blij gaat maken met je give away! Mooie dag Cornelie vandaag !
xx Gerie

Lian Swagemakers zei

Hallo Cornelie,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Net als ik heb je vissen als sterrenbeeld, ik verjaar de 14e.
Wat een mooi pakket. Wie verjaart trakteert zeggen ze altijd maar dit is wel écht uitpakken.
Ik volg je blog altijd en heb de handleiding shakerkaarten er nog al eens bij als ik ook zoiets probeer. En ook je voorbeelden uit de iDee en Post tijd komen nog weleens van pas. Dus een fan kun je me wel noemen.
Een hele leuke dag toegewenst. Geniet er maar lekker van.
Lieve groetjes, Lian

Diny zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Cornelie....maak er samen met Rob een gezellige dag van! Wat gaaf dat je iemand gaat verrassen met een give away
Ik kijk altijd met verbazing naar je prachtige creaties op je blog.....zo MOOI
Geniet van vandaag....met hopelijk voor jou ook een paar cadeautjes...haha....dan mag jij ook iets uitpakken!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

alma.heijenk@gmail.com zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Fijne dag gewenst.
Wat een leuk idee om iemand te verrassen met deze give away!
Je maakt hele leuke mooie creaties, je uitleg van de shakerkaartjes ga ik nog een keer uitproberen.
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Cornelie, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Vandaar natuurlijk dat het zonnetje gisteren zo vrolijk scheen, dat was voor jou. Wat heb je een mooie traktatie klaarstaan voor een creatieve medeblogster/instagrammer. Degene die dit "wint" begint meteen een feestje voor zichzelf hihi. Hopelijk heb je een fijne dag gehad met veel taartjes en kaartjes en wacht er een mooi nieuw levensjaar op je.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ha Cornelie! Dat is natuurlijk de reden dat je vissen en de onderwaterwereld zo leuk vindt! Ik lees dat dat je sterrenbeeld is. Hoewel ik ook wel eens op je blog gelezen heb dat je iets met vogels hebt...in elk geval nog van harte met je verjaardag en ik hoop dat je een heel fijne dag hebt gehad, met Rob, Tim en de rest van allen die je lief zijn. (En dat mijn kaartje op tijd was)
Fantastische give away, trouwens.
Lief!!

Elles zei

Hallo Cornelie,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag gister!
Ik ben vandaag de gelukkige:).

Ik volg al jaren jouw blog en ben nog elke keer verrast door de mooie kaarten die je elke keer weer maakt.
Vind het echt knap dat er elke week weer een nieuwe blogpost van je komt, wat ontzettend creatief!

Hoop dat er nog veel mooie kaartjes van je mogen volgen!

Groeten van Elles

Nancy zei

Hey Cornelie,
Ik ben te laat om 'op tijd' te reageren maar wil je toch nog een heel fijn 'nieuw creatief jaar' toewensen!
Ik ben fan van jouw creaties en kom regelmatig kijken...
Jouw adres heb ik niet, anders kon ik je mee op mijn kaartenlijstje zetten.
Geniet nog even na...
Wij genieten nog verder van jouw creatieve ideeën...
Liefs,
Nancy

Back to Top